اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شهرستان خدابنده:

مواد مخدر از تهدیدات جامعه امروز است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به معضل مواد مخدر در جامعه گفت: مواد مخدر از تهدیدات مهم جامعه امروز است.

مواد مخدر از تهدیدات جامعه امروز است

به گزارش خبرگزاری فارس از خدابنده، سعید خلجی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر نیازمند فرهنگ‌سازی، برنامه‌ای همه‌جانبه و عزمی راسخ است.

وی با بیان اینکه تقویت باورهای دینی در مقابله با مواد مخدر موثر است، ادامه داد: در زمینه مبارزه با مواد مخدر نیازمند فرهنگ‌سازی و تلاش همه دستگاه‌ها و نهادها هستیم.

معاون فرماندار شهرستان خدابنده افزود: یکی از مهم‌ترین تهدیدها که جامعه را مورد هدف قرار داده مسئله مواد مخدر است که برای مقابله با این پدیده شوم تنها مبارزه فیزیکی جوابگو نبوده و برای ایمن‌سازی جامعه و مهار اعتیاد باید یک مبارزه همه‌جانبه داشته باشیم.

وی در زمینه جایگاه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: شورای هماهنگی شهرستان‌ها از دستگاه‌های کلیدی در حوزه‌های مقابله، فرهنگی و درمان تشکیل شده که می‌توانند در امر مبارزه همه‌جانبه با مواد مخدر بسیار اثرگذار و کارساز باشند.

خلجی با ذکر این مطلب که مبارزه با مواد مخدر نیازمند برنامه‌ریزی جامع و فراگیر است، تصریح کرد: تردیدی نیست که عمده‌ترین برنامه برای تحقق این امر پیشگیری است.

وی افزود: آموزش، ایجاد اشتغال، برنامه‌های تفریحی و سرگرمی برای جوانان و به‌کارگیری مجموعه مداخلات هدفمند و مؤثر برای کاهش بروز اعتیاد از ابعاد گوناگون این امر است.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول