اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع قرآن مجید

نمایشگاه تابلوهای هنری در فیروزکوه برپا شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه تابلوهای هنری با موضوع قرآن مجید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برپا شد.

نمایشگاه تابلوهای هنری در فیروزکوه برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، به همت و تلاش دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، نمایشگاه تابلوهای هنری با موضوع قرآن مجید در مسجد حضرت سید الشهدا(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برای بازدید عموم دانشگاهیان و هنردوستان افتتاح شد .

در این نمایشگاه هنری، تابلوهای بسیار زیبایی با محتوای آیات قرآن و احادیث نبوی و اسماءالحسنی با هنرهای معرق‏کاری روی چوب، کاشی و رنگ روغن و نقاشی در معرض دید علاقه‏مندان و هنردوستان قرار گرفته است.

این تابلوهای بسیار زیبا و معنوی در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برای بازید عموم علاقه‏مندان قرار داده شده است و هنردوستان می‏توانند ضمن بازید، در صورت تمایل خرید هم انجام دهند.

علی‏رضا حسنی، مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: هنر متعهد اسلامی قرآنی در این تابلوها به گونه‏ای تجلی یافته است که هر بیننده‏ای را به خود جلب می‏کند.

وی تاکید کرد: هنر بهترین وسیله‏ای است که می‏تواند روح را از زنگارهای دنیوی و مادی بزداید و اگر در خدمت معنویت و قرآن قرار گیرد، قطعا تاثیرگذاری آن صد چندان خواهد بود.

مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه ادامه داد: استقبال خانواده دانشگاهی از این نمایشگاه هنری معنوی بسیار عالی و غیرقابل پیش‏بینی بوده است.

حسنی اضافه کرد: تصمیم داریم این‏گونه نمایشگاه‏ها را که به طور مستقیم بر نسل جوان هنردوست دانشگاهی اثرگذار است، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه توسعه دهیم.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول