اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بیمه خدمات درمانی جیرفت:

صدور دفترچه بیمه در جیرفت با ارسال پیامک انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره بیمه خدمات درمانی شهرستان جیرفت گفت: در این اداره دفاتر بیمه از طریق اینترنت، پیامک و تلفن صادر می‌شود.

صدور دفترچه بیمه در جیرفت با ارسال پیامک انجام می‌شود

ابراهیم مختاری امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به خدمات غیرحضوری اداره بیمه خدمات درمانی شهرستان جیرفت اظهار داشت: در این اداره دفاتر بیمه از طریق اینترنت، پیامک و تلفن صادر می‌شود.

وی با اشاره به تأیید داروهای اینترنتی در خود داروخانه‌ها افزود: با این اقدام دیگر نیازی به مراجعه شهروندان به اداره برای تأیید این داروها نیست.

مختاری تصریح کرد: اطلاع‌رسانی پرداخت به مؤسسه‌های درمانی و دعوت‌نامه‌ها به صورت پیامک و در اختیار قرار دادن سایت‌های مربوط به مؤسسه‌های درمان و مراجعان از دیگر فعالیت‌های اداره بیمه خدمات درمانی است.

وی با اشاره به نوبت‌دهی اینترنتی پزشکان متخصص در سطح استان کرمان ابراز داشت: پیگیری امر پرداخت خسارت متفرقه به صورت غیرحضوری انجام می‌گیرد.

مختاری تعداد دفاتر ICT روستایی فعال در شهرستان را 11 مورد ذکر و عنوان کرد: شش دفتر ICT نیز در آستانه عقد قرارداد هستند.

سرپرست اداره بیمه خدمات درمانی شهرستان جیرفت گفت: بر همین اساس دسترسی بیمه‌شدگان به ارائه خدمات از طریق نمایندگی‌ها و دفاتر ICT روستایی در محل سکونت بیمه‌شدگان افزایش یافته است.

مختاری بیان داشت: همچنین چهار دفتر ICT روستایی برای تعویض دفاتر بیمه onlin  شده و در حال آموزش هستند.

وی افراد زیر پوشش اداره بیمه خدمات درمانی شهرستان جیرفت را 250 هزار و 753 نفر خواند و اذعان داشت:‌ 25 هزار و 399 نفر بیمه کارکنان دولت، 6 هزار و 851 نفر بیمه ایرانیان، 5 هزار و 135 نفر بیمه سایر اقشار، 213 هزار و 368 نفر نیز بیمه روستایی هستند.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول