اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا:

دروازه‌بان صبا منشاء درگیری‌ها بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت: برخی از بازیکنان تجربه کافی ندارند و همین امر سبب می‌شود تا حرکات آنان موجب بروز حواشی شود.

دروازه‌بان صبا منشاء درگیری‌ها بود

حمید بی‌‌غم پس از پیروزی مقابل تیم صبا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: همه حواشی بازی از زمانی آغاز شد که دروازه‌بان تیم صبا خودش را بی‌مورد بر روی زمین می‌انداخت تا تمرکز بازیکنان ما را به هم بریزد.

وی ادامه داد: بازیکنان ما بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا بتوانند در این بازی به پیروزی برسند.

بی‌غم افزود: متاسفانه بازیکنان صبا در پایان این بازی به جایی اینکه جوانمردانه ادامه دهند و شکست خود را قبول کنند به جان بازیکنان ما و هواداران افتادند و همین مسئله سبب شد تا درگیری بین آنها به وجود بیاید.

سرمربی تیم فرش آرا اظهار کرد: داوری این بازی هیچ مشکلی نداشت و هم به نفع ما سوت زد و هم به نفع تیم صبا، ولی بازیکنان حریف می‌خواستند طور دیگری بازی را به پایان ببرند که این اتفاق هم افتاد.

وی تصریح کرد: ما برای هفته‌های آینده برنامه‌ریزی دقیقی انجام داده‌‌ایم و اگر طبق برنامه جلو برویم می‌‌توانیم در بالای جدول قرار بگیریم.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول