اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیله‌سوار:

مجتمع آبرسانی خروس‌لو سال آینده افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: مجتمع آبرسانی خروسلوی بیله‌سوار با هدف آبرسانی به 170 روستا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مجتمع آبرسانی خروس‌لو سال آینده افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول زیبانژاد عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات روند اجرای پروژه مهر ماندگار در بیله‌سوار اظهار داشت: فاز اول این پروژه هم اکنون در حال اجرا است که با بهره‌برداری آن خرداد سال آینده بیش از 17 هزار نفر از روستاییان استان اردبیل از آب مطمئن و سالم بهره‌مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: تاکنون 15 درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه را شاهد بودیم که انتظار می‌رود با بهره‌برداری و تکمیل آن در سال‌های آینده جمعیت برخوردار از آب شرب سالم افزایش یابد.

زیبانژاد در مورد احداث تصفیه‌خانه فاضلاب بیله‌سوار نیز خاطر نشان کرد: این پروژه بهمن‌ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد که 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: تاکنون شش میلیارد و 800 میلیون تومان برای احداث این پروژه هزینه شده است و برای تکمیل آن به چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی بیان کرد: به تمام مدیران اجرایی در شهرستان اعلام کردیم که پروژه‌های مهر ماندگار خود را به سرعت تکمیل و در مناسبت‌های پیش رو آماده افتتاح کنند.

به گزارش فارس، فرماندار بیله‌سوار با اعلام این‌که در این شهرستان پنج پروژه از محل پروژه‌های مهر ماندگار با 131 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در حال احداث است، ادامه داد: کتابخانه عمومی شهرستان بیله‌سوار نیز هم اکنون 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار است تا پایان امسال تکمیل و تحویل اهالی شهرستان بیله‌سوار شود.

زیبانژاد گفت:‌ با احداث این پروژه و همچنین استخر مینور هشت، مدرسه شبانه‌روزی و مجتمع خروسلوی بیله‌سوار در مجموع 13 هزار و 156 میلیارد ریال تأمین اعتبار صورت گرفته است.

وی همچنین از تکمیل مدرسه شبانه‌روزی این شهرستان خبر داد و افزود: این مدرسه شش کلاسه شبانه‌روزی نیز تا مهرماه امسال تکمیل شده و آماده بهره‌برداری می‌شود.

زیبانژاد تصریح کرد: با تکمیل شدن پروژه‌های نیمه‌تمام کلنگ‌زنی را در این شهرستان شاهد نمی‌باشیم و ما در تلاش هستیم تا پایان دولت دهم تمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان را تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول