اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسیر خبر داد

2 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل مجتمع آبرسانی بردسیر

خبرگزاری فارس: فرماندار بردسیر گفت: بیش از 2 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل فاز دوم مجتمع آبرسانی روستای دشتکار بردسیر اختصاص یافت.

2 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل مجتمع آبرسانی بردسیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، غلامعلی موحدی‌‌نیا بعد از ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی روستای دشتکار از اختصاص اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال برای تکمیل فاز دوم مجتمع تأمین آب شرب روستای دشتکار و توابع آن خبر داد.

وی اظهار داشت: با اجرای فاز دوم این مجتمع تعداد هفت روستا علاوه بر 17 روستای فاز اول از نعمت آب آشامیدنی سالم در این شهرستان بهره‌مند می‌شوند.

موحدی‌نیا همچنین از اختصاص اعتبار برای تکمیل طرح هادی روستای دشتکار خبر داد و تصریح کرد: 100 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات شهرستانی ‌سال جاری برای تکمیل طرح هادی این روستا در نظر گرفته شده است.

وی در مورد نقش شوراها در روستا گفت: شوراها برای رفع نواقص فرهنگی و اخلاقی جامعه تلاش می‌کنند.

موحدی‌نیا با بیان اینکه شوراها بدنه جامعه را نمایندگی می‌کنند، ابراز داشت: این بدنه در نظام اسلامی وظیفه پیاده کردن احکام اسلام را دارد در غیر این صورت فلسفه وجودی خود را از دست داده است.

وی با تأکید بر اینکه در جامعه دینی که شوراها نماد آن هستند در تمام امور جامعه از جمله تعلیم و تربیت‌، مسائل اخلاقی و معنوی نقش دارند،  افزود: لذا باید اعضای شورا برای همه این مسائل برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول