اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی و نظارت استانداری زنجان خبر داد

ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در نمایشگاه دولت مهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل بازرسی و نظارت استانداری زنجان گفت: انتخاب دستگاه‌های اجرایی و غرفه‌های برتر بر اساس معیارهای مختلف در نمایشگاه دولت مهر صورت می‌گیرد.

ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در نمایشگاه دولت مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، قاسم علی‌اکبری بعد از ظهر امروز در جلسه نمایشگاه دولت مهر استان زنجان، اظهار کرد: شاخص‌های مختلفی برای ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان زنجان در قالب نمایشگاه دولت مهر در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ابتکارات و خلاقیت‌های موجود در غرفه‌ها برای جذب بینندگان مورد توجه قرار می‌گیرد، افزود: حضور کارشناسان و مدیران در زمان برگزاری نمایشگاه از دیگر شاخص‌های مورد توجه در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی است.

مدیرکل بازرسی و نظارت استانداری زنجان بر ضرورت اطلاع‌رسانی در زمینه برگزاری نمایشگاه تاکید کرد و افزود: استفاده از بروشورهای مرتبط با اهداف نمایشگاه در غرفه‌ها، استفاده از پوسترها، بنرها و اطلاعیه‌های مرتبط با اهداف نمایشگاه، استفاده از کتب، نشریات و جزوات با اهداف نمایشگاه از شاخص‌های مورد ارزیابی در این نمایشگاه است.

وی استفاده از تابلوهای آماری، نموداری، گزارش، ماکت و عکس‌های مرتبط با نمایشگاه را مهم ارزیابی کرد و گفت: نمایش نرم‌افزارها، کلیپ‌ها، فیلم‌های تبلیغاتی، آموزشی و مستند نیز از شاخص‌های ارزیابی نمایشگاه است.

علی‌اکبری با بیان اینکه استفاده از وسایل سمعی و بصری، ویدئو، تلویزیون، رایانه در این نمایشگاه مورد توجه قرار می‌گیرد، افزود: میزان گویایی غرفه‌ها از نظر معرفی دستاوردها و عملکرد دستگاه‌ها در طی دولت نهم و دهم نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی بر ضرورت اطلاع‌رسانی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در خصوص سفرهای دولت به استان زنجان تاکید کرد و افزود: ارائه فهرست پروژه‌های عمرانی، پژوهشی و سرمایه‌گذاری بزرگ از شاخص‌های مورد توجه در نمایشگاه است.

مدیرکل بازرسی و نظارت استانداری زنجان ارائه فهرست اقدامات انجام شده دستگاه‌های اجرایی در طی دولت نهم و دهم با آمار مستند را از شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: برپایی میزهای تخصصی تبیین عملکرد دستگاه‌ها در طول دولت نهم و دهم و کمک به تحقق شعار سال در غرفه‌های نمایشگاه از دیگر شاخص‌های ارزیابی است.

وی ایجاد فرصت آموزشی، برپایی ملاقات مردم و مسئولان، ارتباط محتوایی غرفه‌ها با موضوع نمایشگاه و بدیع و نوبودن موضوعات ارائه شده را از شاخص‌های ارزیابی نمایشگاه برشمرد و گفت: تاثیر غرفه‌ها در آشنایی بازدیدکنندگان با دستاوردها و عملکرد دولت نهم و دهم و برآورده شدن انتظارات بازدیدکنندگان نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول