اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

مبنای اضافه‌کار دستگاه‌های دولتی گیلان 50 ساعت است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار گیلان مبنای محاسبه اضافه‌کار کارکنان دستگاه‌های دولتی را 50 ساعت برای سال 91 در این استان عنوان کرد.

مبنای اضافه‌کار دستگاه‌های دولتی گیلان 50 ساعت است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین اصغریان ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه گیلان با قدردانی از نمایندگان برای ارائه طرح دوفوریتی تمدید مهلت جذب بودجه عمرانی دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: امسال بودجه جاری کشور 39 هزار و 800 میلیارد تومان است و نسبت به سال گذشته 1.96 رشد دارد.

وی بودجه جاری سال 91 گیلان را با 1.6 درصد رشد مبلغ 178 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بودجه اداره‌های گمرک و امور مالیاتی از ردیف اعتبارات استان خارج شده است.

اصغریان با بیان اینکه بودجه جاری سال 91 کشور انقباضی بسته شده است، تصریح کرد: احتمال اینکه تمام بودجه پیش‌بینی شده تحقق پیدا نکند وجود دارد و دستگاه‌ها باید هزینه‌های غیر کارکنان را کاهش دهند.

معاون استاندار گیلان تامین حقوق و مزایای کارکنان اداره‌های دولتی را اولویت نخست بودجه جاری سال 91 دانست و خاطرنشان کرد: پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 90 در بودجه سال جاری لحاظ شده است.

وی با اشاره به اینکه مقدار کمی از پاداش بازنشستگان سال جاری در بودجه 91 لحاظ شده است، ابراز کرد: امسال محدودیتی برای اضافه‌کار و ماموریت دستگاه‌ها وجود ندارد.

اصغریان از افزایش 15 درصدی حقوق و مزایای دستگاه‌های دولتی در سال جاری خبر داد و گفت: افزایش حقوق کارکنان طبق پرداختی خردادماه به اضافه 15 درصد افزایش در نظر گرفته شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار گیلان عیدی پایان سال کارکنان دولت را 400 هزار تومان اعلام کرد و یادآور شد: ماموریت نیروهای رسمی و پیمانی و همچنین هزینه‌های آب، برق و سوخت مانند سال 90 محاسبه می‌شود.

وی پرداخت هزینه اجاره، کرایه، کمک‌های بلاعوض، غذای کارکنان و عائله‌مندی بازنشستگان را معادل سال 90 خواند و اذعان کرد: امسال هزینه خانواده‌های ایثارگران معادل 15 درصد رشد دارد.

اصغریان به میانگین اضافه‌کار دستگاه‌های دولتی از 30 تا 120 ساعت اشاره کرد و افزود: مبنای محاسبه اضافه‌کار کارکنان دستگاه‌های اجرایی به 50 ساعت برای سال 91 تعدیل پیدا کرده است.

معاون استاندار گیلان خواستار پرداخت حقوق کارکنان انتقالی از تهران در سال جاری از مرکز شد و گفت: هزینه ماهانه تردد نیروها مبلغ 43 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول