اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی ماهشهر خبر داد

حضور 55 شرکت کننده در مسابقات اتومبیلرانی ماهشهر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی ماهشهر از حضور 55 شرکت کننده در مسابقات "اتومبیلرانی اسلالوم همگانی" این شهرستان خبر داد.

حضور 55 شرکت کننده در مسابقات اتومبیلرانی ماهشهر

شهرام عیسی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار داشت: به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهشهر و با همکاری هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی اولین دوره مسابقات "اتومبیلرانی اسلالوم همگانی" (فرهنگ ترافیک و ایمنی) در منطقه برگزار شد.

عیسی‌زاده خاطرنشان کرد: در این دوره مسابقات 55 شرکت کننده حضور داشته و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی ماهشهر با بیان اینکه استقبال قابل توجهی از مسابقات شد، اضافه کرد: این مسابقات را جمعیتی 5 هزار نفری همراهی و استقبال کردند.

وی همچنین با اشاره به دو کلاس رقابتی خانم‌ها و آقایان در این دور از مسابقات گفت: این برنامه در دو کلاس یک هزار و 400 و یک هزار و 800 در دو بخش بانوان و آقایان با استقبال بی‌نظیر مردم فهیم و ورزش دوست ماهشهری برگزار شد.

عیسی‌زاده در ادامه در خصوص وظایف این هیئت در ورزش گفت: وظیفه اصلی این هیئت توسعه ورزش‌های همگانی در سطح شهرستان است که با کمک بخش‌های مختلف به‌ویژه اداره تربیت‌بدنی انجام می‌گیرد.

این مسئول عنوان کرد‌: این هیئت در بخش‌های مختلف مسابقات طناب‌کشی، تیراندازی، مسابقات باشگاهی دارت که در ماهشهر بی‌سابقه بوده و فعالیت خوبی داشته است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی ماهشهر در پایان متذکر شد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری برنامه‌های متنوعی از جمله گسترش فوتبال محلاتی، پیاده‌روی خانوادگی، مسابقات دارت بانوان و مسابقات پرتاب پنالتی در بسکتبال به صورت خانوادگی گامی به سوی توسعه هر چه بیشتر ورزش در بین خانواده‌ها و جوانان غیور شهرستان ماهشهر برداریم.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول