اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بسکتبال ماهشهر:

حضور تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر در سوپر لیگ مشخص نیست

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بسکتبال ماهشهر گفت: هنوز تکلیف باقی ماندن تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی در سوپر لیگ مشخص نشده و رایزنی‌ها در این زمینه ادامه دارد.

حضور تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر در سوپر لیگ مشخص نیست

سعید قنواتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر یکی از تیم‌های ریشه‌ای است که از طرفداران خوبی در منطقه برخوردار است.

وی با اشاره به اهمیت حضور این تین در سوپر لیگ خاطرنشان کرد: این تیم از لیگ دسته دو به دسته اول و از آنجا به سوپر لیگ رسید و تیم ریشه‌داری محسوب می‌شود و به راحتی نباید از آن گذشت.

رئیس هیئت بسکتبال ماهشهر  و مدیر تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی در ادامه گفت: با توجه به اینکه این تیم زیر نظر هفت شرکت صنایع منطقه ماهشهر اداره می‌شود و این شرکت‌ها نیز مجموعا عضو شورای راهبردی منطقه ماهشهر هستند تا زمانی که مجوز از طرف آنها صادر نشود بحث ماندن این تیم در سوپر لیگ مشخص نیست.

وی ادامه داد: فرماندار شهر پیگیری‌های زیادی برای ماندن تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر در سوپر لیگ انجام داده و به احتمال زیاد هم این رایزنی‌ها نتیجه بدهد.

قنواتیان تصریح کرد: امیدوارم مسئولان ورزش و فدراسیون هم از ماندن تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی حمایت کنند.

وی اظهار کرد: در این حال تا زمانی که ادامه فعالیت سوپر لیگ به ما ابلاغ نشود مجوز هیچ کاری از جمله جذب بازیکن و مذاکره با مربیان را نداریم.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول