اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

ولایت‌پذیری مردم محاسبات استکبار جهانی را به هم ریخت

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: اطاعت‌پذیری مردم از ولایت و وحدت کلمه در بهمن 57 سبب شد تمام اندیشه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار جهانی به یک باره به ورطه فراموشی کشانده شود.

ولایت‌پذیری مردم محاسبات استکبار جهانی را به هم ریخت
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دادگستری اردبیل، غلامعلی رضایی در همایش مشترک مدیران روابط عمومی و مسئولان فرهنگی تشکیلات قضایی استان اردبیل، اظهار داشت: در اوج دوران استبداد و زمانی که از دین‌ داری و دین‌مداری‌ خبری نبود و ایران به حیاط خلوت بیگانگان تبدیل شده بود، یکباره انقلاب اسلامی ایران تمام محاسبات طاغوتیان و استکبار جهانی را درهم ریخت.

وی ادامه داد: رهبریت امام خمینی(ره) و اطاعت‌پذیری مردم از ولایت و وحدت کلمه موجب شد تا مبارزات مردم در براندازی حکومت ستم شاهی به ثمر نشیند و مردم تصمیم گیرنده سرنوشت خویش بوده و امورات مملکت را بدست گیرند.

رضایی ابراز داشت: نتیجه ندادن کودتا، ترور و تهدیدها، آشوب و انواع توطئه‌ها، دشمنان قسم خورده را به فکر انداخت تا با طراحی فتنه‌ای اساسی‌تر جنگ را بر ملت بزرگ ایران تحمیل کنند جنگی که ثمره و نتیجه‌ای جز شکست چندمین بار و زبونی مجدد دشمنان را در بر نداشت بطوری که ابهت ابر قدرت شرق و غرب درهم شکست.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل خودباوری، خوداتکایی، شکوفایی‌ های علمی و ارتقای معنویات را از نتایج دوران دفاع مقدس بر جوانان ایران عنوان کرد و گفت: ما جنگ طلب نبوده و نیستیم اما دفاع عاشقانه از حریم ولایت و تمامیت ارضی خود را وظیفه می‌دانیم و با عشق به ولایت مقابل تمام طاغوتیان ایستاده‌ایم.

رضایی به توطئه‌‌های دیگر دشمنان با پایان یافتن حمله نظامی به ایران اشاره کرد و افزود:  امروز با تغییر شیوه و تاکتیک هجمه و تغییر در نیروها و ابزار و سلاح و امکانات جنگی، جنگ نرم از سوی استکبار بر ایران تحمیل شده و ما در این جنگ نیز مکلف به دفاع از حیثیت، ناموس و عزت و اعتقادات‌مان هستیم.

وی با اشاره به جبهه فرهنگی در این جنگ نرم ابراز داشت: تهاجم امروزه دشمن در جنگ نرم از شیوه‌های فرهنگی بوده و فرهنگ اصیل اسلامی و الهی ما نشانه‌گیری شده و آماج حملات قرار گرفته است.

این مسئول بیداری اسلامی امروز دنیا و عدالت‌خواهی مردم در کشورهای تحت سلطه دیکتاتورها را ثمره صدور انقلاب اسلامی ایران و موفقیت بزرگ در جنگ نرم عنوان کرد و گفت: برای حفظ دستاوردهای این جنگ نرم نیز از خود گذشتگی و هوشیاری و بصیرت لازم است.

وی بروز فاجعه کربلا را نتیجه بی‌بصیرتی‌ها و انحراف از مسیر ولایت عنوان کرد و ابراز داشت: دست‌اندرکاران حوزه‌های فرهنگی، ارتباطات و رسانه کشور به عنوان فرماندهان، افسران و تکاوران جنگ نرم باید با تلاش و ایثار نسبت به بصیرت، آگاهی‌دهی و ارتقای معنویات در جامعه به عنوان شاخصه‌های پیروزی در برابر باطل و موفقیت در جنگ نرم و نبرد تمام عیار رسانه‌ای و تهاجم فرهنگی، تلاش مضاعف داشته باشند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول