اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی دماوند خبر داد

فعالیت 9300 بهره‏بردار کشاورزی در دماوند

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند از فعالیت 9 هزار و 300 بهره‏بردار سطوح مختلف کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

فعالیت 9300 بهره‏بردار کشاورزی در دماوند

حمیدرضا خلیلی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این تعداد بهره‏بردار با همت مسئولان امر در سامانه سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ثبت شده‏ است.

وی ادامه داد: همه بهره‏برداران دماوندی می‏توانند از مزایای ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی شهرستان دماوند بهره‏مند شوند.

خلیلی اضافه کرد: دماوند شهرستانی پیشرو در بسیاری از بخش‏های کشاورزی استان تهران از جمله این صندوق حمایتی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند همچنین از حضور حداکثری اعضای این مجموعه بزرگ در یوم‏الله قدس قدردانی و تصریح کرد: جهادگران عرصه کشاورزی در قالب جهاد سازندگی سال‏های متمادی دفاع مقدس را به کار و کوششی جهادی پرداختند.

خلیلی اضافه کرد: این قشر ولایی پس از پایان جنگ تحمیلی با حضور در عرصه سازندگی کشور برای رفع اثرات هشت سال دفاع مقدس و همچنین عقب‏ماندگی‏های ناشی از حکومت ستم‏شاهی پرداختند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند افزود: امروز نیز حضور بارز جهادگران در عرصه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیز به خوبی قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان دماوند دوشادوش دیگر آحاد امت اسلامی در عرصه‏های دشمن‏شکنی نظیر 9 دی، 22 بهمن و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یوم‏الله قدس نیز شرکتی حداکثری در راهپیمایی روز قدس داشت.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول