اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سرپرست و معاونان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان

5 طرح تولیدی شهر صنعتی رشت مورد بازدید قرار گرفت

خبرگزاری فارس: سرپرست و معاونان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان پنج طرح تولیدی شهر صنعتی رشت را مورد بازدید قرار دادند.

5 طرح تولیدی شهر صنعتی رشت مورد بازدید قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی منتظری سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان بعد از ظهر امروز به همراه معاونان خود با حضور در شهر صنعتی رشت با تعدادی از مدیران کارخانه‌های مستقر در این منطقه دیدار کرد و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید مسائل مربوط به واحدهای تولیدی از جمله تسریع در صدور معافیت گمرکی، معرفی به بانک عامل برای برخورداری از سرمایه در گردش و نیز تامین مواد اولیه، تصمیماتی اتخاذ شد.

طرح آناهیتا گیلان در زمینه تولید میلگرد، طرح وحدت خزر در زمینه تولید لوله و پروفیل فولادی و طرح پایا مدرن کاسپین در زمینه تولید محصولات لاستیکی خودرو مورد  بازدید قرار گرفت.

مجتمع فولاد گیلان تولیدکننده ورق‌های فولادی و شرکت لوازم طبی ایران تولیدکننده تجهیزات پزشکی از واحدهای صنعتی نیز مورد بازدید هیئت مذکور در شهر صنعتی رشت قرار گرفت.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان هدف از این بازدید را بررسی دقیق‌تر مسایل مرتبط با کارخانه‌ها و طرح‌های صنعتی مستقر در این منطقه عنوان کرد.

منتظری اظهار کرد: این بازدید به صورت هفتگی تداوم می‌یابد و در هفته‌های آینده طبق موضوعات مربوطه از دیگر مدیران شورای هم‌خانواده صنعت، معدن و تجارت استان برای مشارکت در این برنامه دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول