اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز خبر داد

اختصاص اعتبارات ویژه برای جمع‌آوری آثار دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز از اختصاص اعتبارات مالی ویژه برای جمع‌آوری آثار هشت سال دفاع مقدس در این استان خبر داد.

اختصاص اعتبارات ویژه برای جمع‌آوری آثار دفاع مقدس

نادر ادیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تأکید فرمودند که حفظ آثار دفاع مقدس و انتقال ارزش‌های جنگ تحمیلی به نسل جوان کاری ارزشمند بوده و اهمیت آن کمتر از ایثار و شهادت در راه تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب نیست.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر وقتی مشاهده می‌کنیم که دشمنان خارجی انقلاب و فریب‌خوردگان در داخل تمام تلاش و امکانات خود را برای دوری جوانان ما از فرهنگ ایثار و شهادت به میدان آورده‌اند، چاره‌ای به غیر از مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن هم‌چون روزهای جنگ نداریم.

این مسئول ادامه داد: برای تحقق رهنمودهای ولی‌امر مسلمین در برابر تهاجم فرهنگی غرب علیه ارزش‌های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، این اداره‌کل برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار خود قرار داده است.

* آسایش و امنیت امروز کشور با صرف هزینه‌های هنگفت محقق شده است

ادیبی عنوان کرد: یکی از اهداف اصلی ما حفظ آثار موجود از رزمندگان سپاه اسلام برای ماندگاری و ثبت در تاریخ است تا فرزندان این کشور و آیندگان بدانند که انقلاب اسلامی و آسایش و امنیت موجود با چه هزینه‌های هنگفتی ایجاد شده و اگر امروز ایران اسلامی در جهان سربلند است، به طور قطع عده‌ای با نثار جان و مال خویش این شرایط را ایجاد کرده‌اند.

وی ادامه داد: در همین راستا طرح احداث پارک موزه دفاع مقدس در استان البرز تدوین و با همکاری نهادهای دیگر مانند شهرداری کرج به اجرا گذاشته شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در گام نخست فضای مناسبی در شهرستان کرج از سوی شهرداری به اداره‌کل حفظ آثار و ثبت ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز تحویل داده و به زودی عملیات اجرایی برای احداث این پارک موزه آغاز خواهد شد.

ادیبی در پایان از عموم خانواده معظم شهدا و ایثارگران، آزادگان و جانبازان ساکن استان البرز خواست تا آثاری که در این زمینه در اختیار دارند را برای نمایش عمومی و هم‌چنین حفظ صحیح در اختیار این اداره‌کل قرار دهند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول