اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله محمدی اصفهانی:

آبادانی‌ها برای شرکت در راهپیمایی روز قدس پیشرو هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبادان گفت: شهروندان آبادانی برای شرکت در راهپیمایی روز قدس نیاز به توصیه ندارند و به صورت خود جوش و پیشرو در این روز شرکت می‌کنند.

آبادانی‌ها برای شرکت در راهپیمایی روز قدس پیشرو هستند

آیت الله عبدالله محمدی اصفهانی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد:‌ قرآن کریم خاک فلسطین را دارای برکت و سرزمینی مقدس معرفی کرده است.

وی افزود: در گذشته و قبل از هجمه صهیونیست‌ها به این سرزمین همه ادیان از مسلمانان تا مسیحیت و یهودیان در خاک فلسطین در کنار یکدیگر زندگی می‌کردند.

امام جمعه آبادان ادامه داد: صهیونیسم‌ها با دو ویژگی نژاد پرستی و تجاوزگری در تقابل و اشغال‌گری با ملت مسلمان فلسطین قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به جنایت‌های بیشمار صهیونیسم‌ها در برابر ملت مظلوم فلسطین گفت:‌ هجمه‌ها و تجاوزگری‌های صهیونیسم‌ها در برابر ملت فلسطین بر هیچ انسان آزادی‌ خواهی پوشیده نیست.

محمدی اصفهانی ادامه داد: علاوه بر دفاع از حقانیت سرزمین فلسطین در راهپیمایی روز قدس توسط همه ملت‌های مسلمان توجه به جریانات کشور سوریه به عنوان خط مقدم کشورهای اسلامی در برابر رژیم جعلی صهیونیستی، بیش از پیش لزوم حضور شهروندان آبادانی را در راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهد.

وی افزود: علاوه بر اهمیت ویژه روز قدس امسال کشورهای بیشماری بیداری اسلامی دارند و کشور سوریه نیز دستخوش ناآرامی‌هایی است که ملل مسلمان جهان نمی‌توانند خود را از این جریانات دور بدانند.

امام جمعه آبادان با اشاره به شهروندان و به ویژه جوانان رشید آبادانی گفت: مردم آبادان همواره با حضور در همه عرصه‌های سیاسی، ملی و مذهبی حضور پایدار و ارزشمند خود را در تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان داده‌اند.

وی تصریح کرد:حضور هر ساله و شکوهمند شهروندان آبادانی در روز جهانی قدس ثابت کرده که مردم منطقه نیازی به توصیه و تأکید نداشته و خود در همه جریانات ایران اسلامی پیشرو هستند.

خطیب نماز جمعه آبادان در پایان گفت: در راهپیمایی روز قدس همه جناح‌های سیاسی، گروه‌ها، نهادها، روستائیان و عشایر شهرستان آبادان، با مشت‌های گره‌ کرده و انفاس گرم خود لرزه دیگری بر اندام رژیم غاصب صهیونیسم وارد کنند.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول