اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خبر داد

شرکت پارسیلون خرم‌آباد مجددا فعالیت خود را آغاز می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: با تزریق اعتبار به شرکت پارسیلون خرم‌آباد این شرکت مجددا فعالیت خود را آغاز می‌کند.

شرکت پارسیلون خرم‌آباد مجددا فعالیت خود را آغاز می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الله بیرانوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: به منظور رفع برخی از مشکلات شرکت پارسیلون خرم‌آباد 82میلیارد ریال به این واحد تولیدی تزریق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در صورت تخصیص این مبلغ به شرکت پارسیلون خرم‌آباد در آینده‌ای نزدیک شاهد راه‌اندازی این شرکت می‌شویم، اظهار داشت: تلاش جدی برای رفع مشکلات این واحد انجام شده و یکی از این اقدامات تخصیص این مبلغ برای رفع مشکلات این واحد تولیدی در استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: 10 میلیارد ریال از این مبلغ برای مطالبات کارگران و 72 میلیارد ریال دیگر نیز برای بخش تولید این واحد تولیدی استان هزینه می‌شود، تا بخشی از مشکلات این واحد حل شود.

وی در ادامه در خصوص مبحث اقتصاد مقاومتی گفت: امروز شاهد هستیم که دشمن اقتصاد کشور را هدف قرار داده و به دنبال ضربه زدن به نظام هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در این راستا 173 جلسه در لرستان برگزارشده است، تا از این طریق بتوان مساله اقتصاد مقاومتی در استان را محقق کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه در حوزه اقتصادی ما شرایط ویژه‌ای داریم، دشمنان تمام تلاش خود را در این بخش هزینه کرده‌اند و در راستای تضعیف اقتصاد کشور و ایجاد محدودیت‌های این بخش فعالیت‌های فراوانی انجام داده و خواهند داد.

بیرانوند گفت: به همین منظور رهبر معظم انقلاب اسلامی بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند که امیدواریم در آینده نزدیک این مشکلات را حل و در ارتقای وضعیت اقتصادی موفق باشیم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول