اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

صهیونیست‌ها در محاصره امت اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: امروز صهیونیست‌ها در محاصره امت اسلامی هستند و پایگاه‌های آنها مثل مصر، تونس و لیبی نابود شده‌ و جوانان مسلمان در جنگ‌های 33 روزه آن را روسیاه کردند.

صهیونیست‌ها در محاصره امت اسلامی هستند

به گزارش خبرگزار‌ی فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافت اظهار داشت: خداوند از فرعون در قرآن کریم به نام ویران کننده نسل یاد کرده است.

وی بیان داشت: جمعیت شیعه نباید کم شود، دشمنان نظام در این فکر هستند که ریشه مسلمانان و شیعه را بخشکانند.

ابراهیمی گفت: در برهه‌ای از زمان تنظیم خانواده مهم بوده و باید جمعیت کمتر رشد می‌کرد، اما اکنون نباید این کار صورت گیرد.

وی عنوان کرد: در کشور ایران در هر کیلومتر مربع 46 نفر زندگی می‌کند در حالی که هر 345 صهیونیست در یک کیلومتر مربع زندگی می‌کنند و در قاره آسیا به طور متوسط 131 نفر و در کشور ژاپن 337 نفر در هر کیلومتر مربع زندگی می‌کنند.

ابراهیمی تصریح کرد: یکی از سیاست‌مدارهای کهنه کار در آمریکا گفته است با ایران نباید جنگ کرد، زیرا تغییرات جمعیت ایران به نفعشان نیست.

وی ابراز داشت: امام خمینی (ره) می‌فرماید "کشور ایران این قدرت و منابعی را در خود دارد که می‌تواند بیش از 150 میلیون نفر را در خود جای دهد".

ابراهیمی تصریح کرد: صهیونیست برای بانوانی که بیش از هشت فرزند به دنیا بیاورند، هدیه می‌دهند، لذا ما نباید به زاد و ولد کمتر تن در دهیم.

وی خاطر نشان کرد: استکبار جهانی و انگلیس، صهیونیست این غده سرطانی را به وجود آوردند و مسلمانان ساکن فلسطین را کشته و آواره کردند.

ابراهیمی گفت: آنان جوری در دنیا تبلیغات کردند که چنان فلسطینی وجود نداشته است و به نظر خودشان این کار را در دنیا انجام دادند.

وی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) ورق برگشت و فلسطین زنده شد و با نامگذاری اندیشمندانه حضرت امام در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز قدس امیدهای آنان ناامید شد.

ابراهیمی بیان داشت: امروز صهیونیست در محاصره است و پایگاه‌های آنها مثل مصر، تونس، لیبی و ... نابود شده‌ و جوانان مسلمان در جنگ‌های 33 روزه آن را روسیاه کردند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول