اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهبهان:

امروز رژیم صهیونیستی از هراس نابودی لرزید

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه بهبهان گفت: دشمنان ما و اسلام امروز با دیدن وحدت مسلمانان از ترس نابودی لرزه را بر پیکره خود احساس کردند.

امروز رژیم صهیونیستی از هراس نابودی لرزید

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده و یکپارچه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: مسلمانان سراسر جهان از خواب غفلت بیدار شده و بیداری اسلامی را در کشورهای مختلف شاهد هستیم.

وی افزود: بیداری اسلامی در واقع فریاد مسلمانان به منظور رهایی از ظلم و استکبار عده‌ای خاص بوده که سالیان سال با نشستن بر تخت حکومت و با گوش به فرمانی از کشوهای سلطه‌گر غربی بر مردم خود ظلم کرده و آنها را مظلوم قرار داده‌اند.

امام جمعه بهبهان تصریح کرد: اما امروز همه از حقوق خود آگاه بوده و مسلمانان جهان بار دیگر در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند که با یکدیگر و دوشادوش هم بوده و اجازه نخواهند داد کسی یا چیزی مانع از انسجام آنها شود.

وی خاطر نشان کرد: با حضور گسترده و پرشور مردم در این مراسم، کشورهای استعماگر و ظالم به خصوص آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست، از وحدت مسلمانان به وحشت افتاده و از هراس نابودی، لرزه را بر پیکره خود حس کردند.

ابوعلی در ادامه خطبه‌های خود به سالروز بازگشت آزادگان اشاره کرد و گفت: آزادگان افرادی با بار فرهنگی و مقاومتی زیادی بوده که باید از آنها نهایت استفاده را برده و در مراسم‌های مختلف به منظور آگاهی‌رسانی به جوانان از آنها بهره ببریم.

وی ادامه داد: بسیاری از آزادگان ما به دلیل جراحات و شکنجه‌های زمان اسارت، دارای مشکلات متعددی بوده که اهمیت حمایت فراوان و خدمتگزاری به آنان را دو چندان می‌کند.

خطیب جمعه بهبهان در پایان به زمین‌لرزه آذربایجان شرقی اشاره و بیان کرد: این حادثه برای کشور و ملت ایران بسیار غم‌انگیز و تاسف بار بوده و ضمن تسلیت به بازماندگان این زلزله، از همه می‌خواهیم هر کمکی از دستشان بر می‌آید، برای آنان انجام دهند تا غم آنان با حضور ما در کنار آنها کاهش یابد. 

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول