اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سیستان در مجلس:

رژیم صهیونیستی 33 ساعت هم در مقابل ایران دوام نمی‌آورد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سیستان گفت: از آنجایی که رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه لبنان شکست خورد در مقابل ایران حتی 33ساعت هم دوام نخواهد آورد.

رژیم صهیونیستی 33 ساعت هم در مقابل ایران دوام نمی‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، سید باقر حسینی پیش از ظهر امروز بعد از راهپیمایی روز قدس که در مصلای المهدی (عج) زابل برگزار شد، اظهار داشت: پیشاپیش عید سعید فطر را به همه مسلمین جهان به ویژه مردم مؤمن و ولایتمدار سیستان که امروز با حضور حماسی خود بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و مزدور وابسته‌اش رژیم غاصب صهیونیستی زدند، تبریک و تهنیت عرض کرده و امیدواریم عبادات بندگان مخلص خدا قبول درگاهش شود.

وی افزود: درود خدا بر شما مردم باد که با وجود گرمای بیش از حد هوا در زابل به خیابان‌ها آمدید و بار دیگر حماسه‌ای جاوید خلق کردید خداوند در این ماه عزیز اجر و پاداش معنوی نثارتان خواهد کرد.

نماینده مردم سیستان بیان داشت: امروز حرکت بزرگ شما مردم روزه‌دار در حقیقت دفاع از مردم مظلوم فلسطین بود، مردمی که بیش از 60 سال است در زیر بار ظلم کفار و شیاطین رنج‌های بسیار کشیده‌اند و هیچ فریادرسی نداشتند بجز ایران اسلامی.

حسینی تصریح کرد: نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به روز قدس از سوی امام راحل، نه باعث حمایت مردم فلسطین بلکه باعث بیداری اسلامی در دنیا شده است.

وی به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اشاره کرد و افزود: این روز بزرگ را به تمامی آزادگان سرافراز میهن که نشانه صبر، استقامت و پایداری هستند، تبریک می‌گوییم.

نماینده مردم سیستان ادامه داد: شرایطی کنونی که امروز در جهان رخ داده است نشان از این دارد که در آینده، امت واحد و آنچه قران بشارت داده، به وجود می‌آید.

حسینی بیان کرد: امروز قدس و بیت‌المقدس منشأ خیر و برکت برای مسلمانان جهان هست و آنچه که به دست آمده از همین حمایت مردم بوده که باعث مقاومت مردم مظلوم فلسطین شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی که امروز رخ داده مرهون انقلاب اسلامی ایران است، مرهون مقاومت و ایستادگی جوانان و خون پاک شهدا است.

نماینده مردم سیستان اضافه کرد: رژیم غاصب صهیونیست نتوانست در مقابل لبنان 33 روز بجنگد و شکست خورد و در مقابل ایران و جوانان ایران 33 ساعت هم نمی‌تواند دوام بیاورد ما باید برای نابودی رژیم صهیونیستی تمام سعی خود را بکنیم و سازش با آن خیانت به اسلام است.

حسینی به تحریم‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: تحریم از اول انقلاب برای ایران بوده است و این تحریم‌ها تبدیل به نعمت برای ملت ما شده و کمک زیادی در زمینه خودکفایی اقتصادی کرده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی چندین سال است که نتوانسته در مقابل سنگ‌ها و کلوخ‌های مردم فلسطین پیروز شود آیا می‌شود که با ایران بجنگد؟

نماینده مردم سیستان در ادامه به مشکلات موجود در منطقه سیستان پرداخت و بیان کرد: مشکلات زیادی در منطقه وجود دارد و به مردم حق داده می‌شود که نارضایتی خود را اعلام کنند، از جمله مشکل آب که اصلی‌ترین معضل در این منطقه است، تلاش می‌کنیم تا هرچه سریع‌تر این مشکل بر طرف و در آینده نزدیک سیستان از آب تصفیه شده خوب و فشار بالا در شبکه بهر‌ه‌مند شود.

حسینی در پایان از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه سیستان به خاطر حضور در راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس و حمایت از مردم زجر کشیده فلسطین تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول