اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

رژیم صهیونیستی رویای تسلط بر خاورمیانه را به گور می‌برد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: رژیم صهیونیستی در محاصره امواج قدرتمند بیداری اسلامی رویای تسلط بر خاورمیانه از نیل تا فرات را به گور می‌برد.

رژیم صهیونیستی رویای تسلط بر خاورمیانه را به گور می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) به تأکید امام مبنی بر اینکه روز قدس روز اسلام و روز آزادی فلسطین است اشاره کرد و اظهار داشت: اعلام این روز آن هم به صورت جهانی توسط امام امری الهی بود که بر لسان ایشان جاری شد.

وی تصریح کرد: جایگاه مسجدالاقصی در اسلام و مذهب آل محمد (ص) رفیع است و امام این روز را جهانی معرفی کردند تا نه تنها مردم فلسطین بلکه تمام مردم کشورهای دنیا به این مسئله بپردازند.

خطیب جمعه اهواز خاطرنشان کرد: آنان که متحد آمریکا و رژیم صهیونیستی بودند بسیار تلاش کردند که روز قدس پا نگیرد اما امروز شاهد اتحاد مردم مسلمان و ظلم ستیز دنیا در اقصی نقاط هستیم که علیه استکبار می‌خروشند و با صدای بلند، فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

وی حضور مردم را در راهپیمایی باشکوه روز قدس چشمگیر و غیر قابل توصیف دانست و تأکید کرد: این حضور گسترده، فرصتی ارزشمند برای ابلاغ پیام روشن و شفاف ملت ایران به دشمنان منطقه و هشدار به آنان در صورت پیگیری تحریم‌های ظالمانه و تداوم اقدامات خصمانه‌شان است.

* حوادث سوریه برای انتقام گیری است

خطیب جمعه اهواز به حوادث رخ داده در سوریه اشاره کرد و گفت: آتشی که در سوریه به دست بازیچه‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا (عربستان و ترکیه) برافروخته شده، عملی خبیث است و دود این اقدامات ضد بشری به چشم خودشان می‌رود.

موسوی جزایری خاطرنشان کرد: کسی که خود را خادم الحرمین می‌دانست اکنون علیه آن حرمین مسجد الاقصی بر آمده و قصد نابودی و تجزیه و تخریب آن را دارد.

امام جمعه اهواز یادآور شد: ترکیه و عربستان امروز در حال انتقام گیری از سوریه هستند و این معرکه را برای همین هدف انتقام گیری به راه انداخته‌اند که البته این قضیه برای رژیم صهیونیستی و آمریکا گران تمام خواهد شد.

موسوی جزایری در ادامه با تشکر از رئیس جمهور منتخب دولت مردمی مصر برای اقدام انقلابی و شکستن محاصره غزه و باز کردن گذرگاه رفح، خاطرنشان کرد: انتظار داریم این ملت مسلمان پرچمدار حرکت نوین ضد صهیونیستی در جهان عرب باشند و روند اضمحلال و نابودی این رژیم نامشروع را سرعت ببخشند.

* فطریه 1800 تومان

نماینده ولی فقیه در خوزستان همچنین میزان زکات فطریه برای هر نفر در خوزستان را یک هزار و 800 تومان اعلام کرد.

موسوی جزایری تصریح کرد: میزان زکات فطریه در سراسر کشور رقم ثابتی نیست مثلا در تهران و برخی استان‌های دیگر 2 هزارو 500 تومان اعلام شده اما با بررسی‌هایی که انجام شده در خوزستان این رقم یک هزار و 800 تومان است.

* کمک به زلزله زدگان

خطیب جمعه اهواز همچنین حادثه زلزله در آذربایجان را یادآور شد و با آرزوی صبر و شکیبایی برای بازماندگان این واقعه، گفت: مردم نوعدوست و فداکار ایران اسلامی هم میهنان خود را در این چنین بحران‌هایی تنها نخواهند گذاشت.

موسوی جزایری از همه مردم ایثارگر خوزستان درخواست کرد از طریق شماره حساب‌هایی که از سوی هلال احمر اعلام شده کمک‌های خود را به این مردم زلزله زده برسانند و مشارکت فعال در یاری هم میهنان داشته باشند.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول