اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس حوزه علمیه قم:

رژیم منفور صهیونیستی به آخر خط رسیده است

خبرگزاری فارس: مدرس حوزه علمیه قم گفت: رژیم منفور صهیونیستی به آخر خط رسیده و به زودی شاهد نابودی آن خواهیم بود.

رژیم منفور صهیونیستی به آخر خط رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام محمد سجادی صبح امروز در جمع راهپیمایان شهرستان پلدختر با بیان اینکه هدف از برگزاری روز جهانی قدس اتحاد هرچه بیشتر مسلمانان برای آزادی قدس شریف است، گفت: روز قدس، روز اتحاد و یکپارچگی امت اسلام برای نابودی اسرائیل است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به جلسه اخیر دولت عربستان اشاره کرد و افزود: با توجه به شواهد گذشته و عملکرد آل‌سعود آنها لیاقت دفاع از امت اسلامی را ندارند و باید از دنیای اسلام کنار گذشته شوند.

سجادی گفت: اگر امت اسلامی می‌خواهند از چنگال استکبار و حکومت‌های ظالم و فاسد خلاص شوند، باید خودشان قیام کنند و دست استکبار اسرائیل و آمریکا را از کشورهای خود قطع کنند.

وی یادآور شد: امروز استکبار جهانی و رژیم صهیونیست از این حضور میلیونی مسلمانان در راهپیمایی روز قدس هراس دارند و می‌دانند که این نشانه اتحاد و همبستگی مسلمانان با مردم فلسطین است.

در ادامه راهپیمایان پلدختری با قرائت قطعنامه و آتش زدن پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی انزجار خود را از آنها اعلام کردند.

هم‌زمان با سراسر کشور راهپیمایی روز قدس در شهرستان پلدختربا شرکت گسترده اقشار مردم، کسبه، بازاریان، فرهنگیان، کشاورزان با شعار الله اکبر، لااله‌الله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل از میدان شهید بهشتی شروع و راهپیمایان پس از عبور از خیابان هفت تیر و پل شهدای هفت تیر در جلوی خیابان مسجد جامع این شهر تجمع کردند.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول