اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس و مدیرکل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی:

امروز دنیا شاهد زوال رژیم غاصب است

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس و مدیرکل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دنیا شاهد زوال رژیم غاصب است.

امروز دنیا شاهد زوال رژیم غاصب است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، حسین شیخ‌الاسلام ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در کرج اظهار داشت: امروز قدرت پوشالی و پوچ رژیم صهیونیستی برای دنیا مشخص شده است و این رژیم در حال از بین رفتن و نابودی است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی تصور می‌کرد می‌تواند با اشغال فلسطین، سرزمین موعود نیل تا فرات را برای همیشه از آن خود کند اما ایستادگی فلسطینیان و حمایت مردم مسلمان از آنان سبب شد تا امروز این خواب رژیم صهیونیستی آشفته شود و امروز شاهد کوچک شدن رژیم صهیونیستی باشیم.

شیخ‌الاسلام تأکید کرد: دشمنان هر چه تلاش کنند نخواهند توانست اتحاد و همدلی ملت‌های مسلمان را از بین ببرند بلکه این اتحاد روز به روز بیشتر شده و دشمنان را از روز قبل ناامیدتر و مأیوس‌تر خواهد کرد.

وی با اعلام این که در روز جهانی قدس ملت‌های مسلمان هم صدا و یکدل به خیابان‌ها آمده و فریاد مرگ بر اسراییل را سرمی‌دهند، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی از این اتحاد و فریادهای ملت‌های مسلمان وحشت دارد.

این مسئول در ادامه سخنان خود ایران اسلامی را منشأ بیداری اسلامی در برخی از کشورهای جهان اعلام کرد و افزود: امروز جنبش‌های مردمی در این کشورها بیانگر این واقعیت است.

شیخ الاسلام خاطرنشان کرد: حامیان رژیم صهیونیستی بدانند که هرگز قادر به مقابله با اتحاد و همدلی ملت‌های مسلمان نیستند و نمی‌توانند یکپارچگی مسلمانان را از هم گسسته کنند.

در پایان این مراسم راهپیمایان روز جهانی قدس در کرج با قرائت قطعنامه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را محکوم کردند.

لازم به ذکر است که علاوه بر شهر کرج مردم شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، اشتهارد، طالقان و شهرهای گرمدره، آسارا، کمالشهر، ماهدشت، محمدشهر و مشکین‌دشت از استان البرز امروز با برپایی راهپیمایی باشکوه روزقدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول