اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمان:

سکوت سران عرب موجب حیات رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمان گفت: سکوت سران کشورهای اسلامی عربی موجب حضور و ادامه حیات رژیم نامشروع صهیونیستی است.

سکوت سران عرب موجب حیات رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان اظهار داشت: روز قدس روزی است که باید در مقابل قدرت‌های سلطه‌گر بایستیم و درک کنیم چه جنایتی به وسیله استکبار جهانی در منطقه عربی خاورمیانه به وقوع پیوسته است.

وی بیان داشت: چنین ظلمی در تاریخ دیده نشده که یک امت را از سرزمین اصلی و آبا و اجدادی خود با زور اسلحه، کشتار و ترور بیرون برانند و یهودیان را جمع کرده و دولت جعلی صهیونیستی تشکیل دهند.

جعفری تصریح کرد: بیش از 60 سال است که سرزمین مقدس فلسطین غصب شده و رژیم پلید صهیونیست با کمک آمریکا و سکوت کشورهای اسلامی مشغول یهودی‌سازی این سرزمین است.

وی افزود: ملت‌های مسلمان در همه دنیا مانند چنین روزی برائت و انزجار خود را از استکبار و صهیونیست اعلام می‌کنند، اما همه دولت‌ها به این مسئله توجه ندارند و سران کشورهای عربی نیز سکوت می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان ابراز داشت: اگر همه دولت‌ها بیدار بودند، ‌رژیم صهیونیستی سال‌های قبل از بین رفته و متلاشی شده بود، اگر امروز شاهد حضور رژیم نامشروع صهیونیست هستیم به دلیل این است که سران کشورهای اسلامی به قول خود عمل نکرده‌اند.

جعفری گفت: خواسته مستکبران فراموشی کامل فلسطین بود، اما با ابتکار امام خمینی (ره) و نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان با عنوان روز جهانی قدس، فلسطین برای همیشه زنده است.

وی جنایات صهیونیست‌ها را در سرزمین اشغالی فلسطین بی‌شرمانه عنوان و خاطرنشان کرد: اگر دنیا در برابر صهیونیست به پا خیزد، مشمول عنایات خاصه خداوند قرار می‌گیرد و شر این دولت جعلی از بین می‌رود.

امام جمعه کرمان با تقدیر از حضور پرشور مردم انقلابی کرمان در راهپیمایی روز قدس ابراز داشت: مردم کرمان با حضور چشمگیر خود حق مطلب را همانند سال‌های گذشته ادا کردند.

خطیب جمعه کرمان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به روزهای آخر ماه رمضان بیان داشت: خوشا به حال کسانی که در این ماه به کسب تقوا پرداختند.

جعفری افزود: به فقرای جامعه اسلامی توجه ویژه داشته و مشکلات آنها را به اندازه توان خود رفع کنید و امیدواریم با کوشش مسئولان به مرحله‌ای برسیم که هیچ فقیری در جامعه ما وجود نداشته باشد.

وی تصریح کرد: دستگیری از ایتام و نیازمندان و رفع گوشه‌ای از مشکلات آنها موجب جلب رضای خداوند و رستگاری و صلاح انسان‌ها می‌شود.

جعفری با تأکید بر رعایت حسن خلق عنوان کرد: با مال و ثروت نمی‌توان دل‌های مردم را به دست آورد، سرلوحه عمل شخص باایمان حسن خلق است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول