اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شفت:

حلقه بیداری اسلامی در حال تکمیل شدن است

خبرگزاری فارس: فرماندار شفت گفت: حلقه بیداری اسلامی در میان کشورهای اسلامی در حال تکمیل شدن است.

حلقه بیداری اسلامی در حال تکمیل شدن است

جواد شفیعی ثابت امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شفت دلیل نامگذاری روز قدس از سوی حضرت امام (ره) را ایجاد حلقه مشترک وحدت و همدلی و همبستگی مسلمانان دانست. 

وی افزود: در شرایط فعلی جهان اسلام و منطقه می‌توان فهمید که امام(ره) با آن نگاه الهی و دوراندیشانه منافع جهان اسلام و منافع ملی کشور عزیزمان ایران اسلامی و نیز ابعاد بین‌المللی ظلم‌ستیزی و مقابله با دجال‌های زمان را به منظور ایجاد حلقه مشترک وحدت و همبستگی مد نظر قرار داده بودند.

شفیعی‌ثابت ادامه داد: تأکید مقام معظم رهبری برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس ارتباط مستقیم با ارتقای منافع ملی ما دارد و این پشتوانه امنیت کشور ماست که همواره مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در صحنه‌های دفاع از اسلام و انقلاب و بیداری اسلامی آگاهانه بر خلاف میل استکبار جهانی حضور داشتند.

فرماندار شفت با بیان اینکه خاورمیانه در سال‌های اخیر تحولات شگرفی داشته و حلقه بیداری اسلامی در میان کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان در حال تکمیل شدن است، گفت: هر کشوری که به اسلام ناب محمدی(ص) و آرمان‌های ظلم ستیز انقلاب اسلامی نزدیک‌تر باشد بیشتر سد راه هجوم استکبار و وهابیون ملعون است.

وی اذعان کرد: اگر در گذشته نماد مظلومیت در فلسطین و جنوب لبنان بود، اکنون مسلمانان آزادیخواه و ضد صهیونیسم در سوریه، بحرین، عراق، فلسطین و لبنان در سخت‌ترین شرایط مورد هجوم صهیونیسم و ایادی آن هستند بنابراین حضور بابصیرت در روز قدس تا نابودی آن همیشه پابرجاست.

ا‌نتهای پیام/ل30/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول