اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

راهپیمایی روز قدس با حضور مردم شیعه و سنی سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور اقشار مختلف مردم اعم از شیعه و سنی در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد و بار دیگر صحنه‌های حماسی لرزه بر اندام استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی انداخت.

راهپیمایی روز قدس با حضور مردم شیعه و سنی سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مردم مسلمان، مؤمن و ولایتمدار استان سیستان و بلوچستان از ساعت هشت صبح امروز در نقاط مختلف استان در مکان‌های تعیین شده راهپیمایی روز قدس حضور یافته‌اند تا بار دیگر رسالت خود را نسبت به مسلمانان مظلوم و بی دفاع فلسطین انجام دهند و حمایت و پشتیبانی‌شان را اعلام کنند.

مردم روزه‌دار سیستان و بلوچستان با در دست داشتن پلاکاردهای مختلف که "مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا" و "فلسطین فلسطین حمایتت می‌کنیم" راهپیمایی خود را آغاز کردند.

در میان راهپیمایی کنندگان، زنان مسلمان در حالی که فرزندان خردسال خود را در آغوش گرفته‌اند به خیابان آمده‌اند تا به فرمان رهبر راحل خویش گوش فرا داده و به دشمنان اثبات کنند که چراغ حمایت از مردم فلسطین هرگز در ایران خاموش نخواهد شد و هر ساله با شکوه و عظمت بیشتری برگزار می‌شود تا سرانجام نصرت الهی مسلمانان دنیا را فرا گیرد و ظلم و ستم برای همیشه به دیار نیستی و فنا کشانده شود.

دانشجویان، اساتید، فرهنگیان، کارکنان دولتی، دانش‌آموزان، جامعه ورزشی، کسبه، بازاریان و اقشار مختلف مردم امروز در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده‌اند تا دین اسلامی و معنوی خود را نسبت به هم کیشان و مسلمانان ادا کنند.

امروز استان سیستان و بلوچستان سراسر شور، شوق و بیداری است، امروز خیابان‌ها مملو از جمعیت است، آسمان استان ازدحام جمعیت را با لطافت خود نمایان‌تر کرده است.

بالگردها با پروازشان در آسمان نشان از حضور گسترده مردم دارند، آنها به پرواز در آمده‌اند تا امنیت مردم را دوچندان کنند.

شکوه و عظمت امروز سراسر جهان را بیدار خواهد کرد و رسانه‌های غربی غافلگیر خواهند شد، چه کسی می‌تواند این همه حماسه و غرور را مخفی کند، ایران سراسر شور است، ایران سراسر اتحاد و همبستگی است و این انسجام و یکدلی در استانی مانند سیستان و بلوچستان بیشتر نمود پیدا کرده است.

حضور برادران شیعه و سنی در کنار یکدیگر نشان از اعتماد و ایمان راسخ آنها به اسلام است، نشان از وحدت چندین ساله آنها دارد که چون دانه‌های فولادین زنجیر بهم چسبیده‌اند و هرگز تفرقه و توطئه دشمنان داخلی و خارجی این زنجیر را نمی‌تواند پاره کند.

مردم زاهدان از میدان آزادی تا مصلای قدس را راهپیمایی می‌کنند و سپس در صفوف بهم پیوسته و دشمن شکن نماز جمعه شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول