اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان زلزله صورت گرفت

استقرار مقر امدادرسانی زنجان در بخش خواجه آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از استقرار مقر امدادرسانی استان زنجان در بخش خواجه شهرستان هریس آذربایجان‌شرقی برای کمک به حادثه‌دیدگان خبر داد.

استقرار مقر امدادرسانی زنجان در بخش خواجه آذربایجان‌شرقی

صفی‌‌‌‌‌الله کرامتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه زنجان از استان‌های معین استان آذربایجان‌شرقی محسوب می‌شود، اظهار داشت: استان زنجان در این راستا کمک‌هایی را به منطقه حادثه‌دیده ارسال کرده است.

وی از اعزام گروه‌های امداد و نجات توسط دستگاه‌های اجرایی استان زنجان خبر داد و افزود: بنیاد مسکن، علوم پزشکی، هلال احمر و شهرداری از جمله ارگان‌هایی هستند که اقدام به اعزام نیروی ماهر و همچنین ارسال تجهیزات مورد نیاز برای حادثه‌دیدگان کرده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به اعلام آمادگی مراکز درمانی استان زنجان برای پذیرش مصدومان زلزله آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: با تمهیدات پیش‌بینی شده در بیمارستان‌های استان آذربایجان‌شرقی نیازی به اعزام مصدومان به مراکز درمانی سایر استان‌ها احساس نشده است.

وی از توزیع 12 هزار تخته چادر، 4 هزار تخته پتو، بیش از 14 هزار انواع کنسرو، آب معدنی چراغ والر، مواد شوینده، خرما و تجهیزات زنده‌یاب توسط امداد گران استان زنجان در بین حادثه‌دیدگان زلزله آذربایجان‌شرقی خبر داد.

کرامتی از حضور 140 نیروی امدادگر زنجانی در منطقه زلزله‌زده خبر داد و گفت: تعدادی از نیروهای متخصص در امور امداد و نجات هم روز پنج‌شنبه به منطقه اعزام شدند.

وی تعداد روستاهای زیر پوشش امدادگران استان زنجان را برای امدادرسانی 38 آبادی اعلام کرد و افزود: مقر امدادرسانی استان زنجان در بخش خواجه شهرستان هریس آذربایجان مستقر شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از ارسال دستگاه بسته‌بندی آب به حادثه‌دیدگان خبر داد و گفت: مشکل آبرسانی به حادثه‌دیدگان حل شده است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول