اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان:

وحدت اساس پیروزی جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان گفت: وحدت مهمترین پایه و اساس پیروزی جهان اسلام است.

وحدت اساس پیروزی جهان اسلام است

بهروز فرج‌الهی امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در هندیجان اظهار کرد: مردم ولایتمدار و روزه‌دار هندیجان در گرمای 50 درجه‌ای حماسه‌ای عظیم در روز قدس خلق کرده که برای همیشه در اذهان ملت ایران به یادگار می‌ماند.

وی افزود: حضور گسترده فرهنگیان و دانش‌آموزان در راهپیمایی روز قدس، نشان از بیداری اسلامی و سیاسی نسل جوان و قشر فرهیخته فرهنگیان، در جامعه دارد که دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان هندیجان نیز از این امر مستثنی نیستند.

فرماندار هندیجان با بیان اینکه وحدت مهمترین پایه و اساس پیروزی جهان اسلام است، تصریح کرد: دشمنان اسلام می‌خواهند با تفرقه، حیله و نیرنگ بین مسلمانان و ملت‌های مسلمان اختلاف‌افکنی کنند اما امروز مسلمانان نشان دادند که هیچگاه وحدت و یکپارچگی خود را از دست نمی‌دهند.

فرج‌الهی در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه هر مسلمانی حمایت از مردم مظلوم در هر نقطه از جهان است و این امر میسر نمی‌شود مگر با همبستگی، وحدت و یکپارچگی در بین مسلمانان جهان، که امروز شاهد آن بودیم.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول