اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه ویژه پارس خبر داد

تدوین سند توسعه فعالیت‌های قرآنی در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل منطقه ویژه پارس از تدوین سند توسعه فعالیت‌های قرآنی در پارس جنوبی خبر داد.

تدوین سند توسعه فعالیت‌های قرآنی در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه مسعود نصوری عصر امروز در آیین اختتامیه جشنواره بزرگ قرآنی حبل‌المتین در پارس جنوبی اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین و قرآن بزرگترین کتاب بشریت است و برای ترویج فرهنگ قرآنی باید اهتمام ورزیم.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های مذهبی در جامعه از مهم‌ترین اولویت‌هاست و باید از امکانات و توان موجود در این مسیر بهره ببریم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از عزم جدی و گام بلند سازمان منطقه ویژه پارس در راستای تربیت حافظان قرآن خبر داد و خاطر نشان کرد: به‌زودی سند توسعه فعالیت‌های قرآنی منطقه ویژه پارس با هدف اجرای فرامین مقام معظم رهبری در راستای تربیت حافظان قرآن کریم تدوین و به منظور اجرا ابلاغ خواهد شد.

نصوری در ادامه با تشریح فعالیت‌های آتی این سازمان در راستای ترویج فرهنگ قرآنی تصریح کرد: طرح تربیت حافظان قرآن کریم از سوی سازمان منطقه ویژه پارس و با همراهی متولیان استانی و همچنین جامعه‌القرآن استان بوشهر و ائمه جمعه محترم منطقه به عنوان گام بلند این سازمان به‌منظور فراهم آوردن شرایط مناسب برای تربیت حافظان قرآنی در منطقه و استان بوشهر به‌زودی و پس از تدوین به مرحله اجرا خواهد رسید.

وی نقش قرآن را در تمامی مراحل زندگی انسانی بی‌بدیل برشمرد و اذعان داشت: قرآن، انسان را به اوج آرامش‌های روحی و جسمی می‌رساند و به برکت وجود قرآن است که زندگی انسان‌ها آنچنان که مطلوب است ساخته می‌شود.

این مسئول ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران و شرکت‌کنندگان در سومین جشنواره قرآنی حبل‌المتین افزود: این جشنواره که با حضور قاریان و حافظان توانای قرآن در این منطقه از استان بوشهر برگزار شد، فرصتی بود برای بروز خلاقیت‌های قرآنی جوانان و نوجوانان این منطقه که امیدوارم با تداوم این برنامه گام‌های مؤثری در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در منطقه برداشته شود.

نصوری وجود حافظان قرآنی در منطقه را دارای آثار و برکات متعدد معنوی برشمرد و اضافه کرد: امیدوار هستیم که با نگاه جدی نوجوانان و جوانان مستعد این منطقه در آینده‌ای نزدیک شاهد تربیت تعداد کثیری از حافظان قرآنی در استان بوشهر باشیم.

در این آیین از نفرات برتر جشنواره بزرگ قرآنی حبل‌المتین تجلیل شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول