اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

ناهنجاری‌های موجود در بازار مدیریت می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استانداری خراسان‌رضوی گفت: بازار مبتنی بر تولید و توزیع است و اگر تولید و توزیع با برنامه‌ریزی مدیریت شود قطعاً ناهنجاری‌های موجود در بازار مدیریت می‌شود.

ناهنجاری‌های موجود در بازار مدیریت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، عباس نیاوند در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان اظهار داشت: در مباحث تنظیم بازار باید به صادرات و واردات و سرعت و دقت توجه کنیم و متولیان تولید تحلیل و پیش‌بینی دقیق از تولید داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه دلال‌ها و عناصر سودجو در بازار اختلال ایجاد می‌کنند، گفت: این عوامل باید کشف شده و به دستگاه‌های امینی و اطلاعاتی معرفی شوند.

نیاوند بر تنظیم بازار مرغ و تخم‌مرغ و مدیریت تولید آن با برنامه‌ریزی و پیش‌بینی، تأکید کرد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری خراسان‌رضوی با اشاره به ظرفیت 1.5 برابری تولید گوشت مرغ نسبت به نیاز بازار در واحدهای پرورش مرغ گوشتی استان تصریح کرد: برای حذف واسطه‌ها و دلال‌ها ضمن انجام کار اطلاعاتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری تعزیرات حکومتی باید فضای دلالی و اخلال‌گری را ناامن کرد.

وی تأکید کرد: جهاد کشاورزی باید ظرف مدت 48 ساعت آتی، نسبت به تشکیل کمیته تخصصی محصولات کشاورزی برای برون رفت از وضعیت کنونی گوشت مرغ با برنامه مشخص اقدام کند.

نیاوند گفت: از هم‌اکنون باید پیش‌بینی تولید بر اساس نیاز بازار در ماه‌های آتی صورت پذیرد و در صورت لزوم واردات گوشت مرغ از سایر استان‌ها یا واردات خارجی صورت پذیرد.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول