اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پاوه:

اجناس گران است، اما همین ‌که در بازار وجود دارد وفور نعمت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پاوه گفت: درست است که اجناس گران است، اما همین ‌که در بازار وجود دارد این وفور نعمت است.

اجناس گران است، اما همین ‌که در بازار وجود دارد وفور نعمت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ماموستا ملا قادر قادری در گفت‌و‌گویی با اظهار رضایت از حضور بی‌نظیر قشرهای مختلف مردم، به‌ویژه جوانان در مساجد و اقامه نماز و تلاوت قرآن در شب‌های ماه مبارک رمضان گفت: امسال علی‌رغم اینکه روزها طولانی است و هوا نیز به‌شدت گرم است، اما خوشبختانه استقبال مردم از ماه مبارک رمضان در شهرستان پاوه نسبت به سال گذشته خیلی بهتر بوده است.

امام جمعه پاوه خاطرنشان کرد: در شب‌های رمضان، به‌خصوص لیالی قدر تمام مساجد پاوه مملو از خیر و برکت و نیروهای اهل ایمان است، به‌طوری که در دهه اول رمضان بررسی کردم، شب‌ها اکثر خواهران و برادران پاوه برای ادای نماز عشا، نماز تراویح و تلاوت قرآن در 22 مسجد این شهر جمع می‌شوند.

قادری افزود: از این بابت که امنیت در جامعه حاکم است، خداوند تبارک و تعالی را شاکریم و در سایه این امنیت است که می‌توانیم خداوند خود را به‌خوبی عبادت کنیم و امیدواریم در آینده هم شاهد حضور بیشتر مسلمانان در مساجد باشیم.

امام جمعه پاوه در ادامه افزود: حالا که در دهه آخر رمضان و شب‌های لیالی قدر هستیم، ضمن تبریک این شب‌های مبارک به اهل ایمان، چون این شب‌ها مصادف است با شهادت حضرت علی(ع)، شهید اول محراب، از خداوند می‌خواهیم از این شهادت که در محراب مسجد و در اثر تندروی‌های جاهلی حادث شد، به ما درس استقامت و مقاومت عطا کند، لذا ما اهل سنت و اهل تشیع حادثه سال 40 که در کوفه به‌وقوع پیوست را یک حادثه سنگین برای اسلام و مسلمین و جامعه انسانی دانسته و می‌دانیم.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان گفت: انگیزه دشمنان اسلام، دوری کردن اهل ایمان از قرآن و اسلام است، به‌عنوان نمونه در یکی از پیام‌های امریکا در خصوص گرانی‌های اخیر، گفته است تحریم‌ها و فشار بر مردم را آنقدر زیاد خواهیم کرد تا عصیان داخلی در ایران رخ دهد که باید بگویم اولا این‌ها کور خوانده‌اند، چون مردم شریف ایران با تبلیغات امریکا و اروپا هرگز عصیان نخواهند کرد.

قادری تاکید کرد: این مردم، مردمی عاقل، شریف و متدین هستند که از اول انقلاب مقاومت کرده‌اند و در آینده هم در مقابل رسانه‌ها و تبلیغات سوء دشمنان مقاومت خواهند کرد.

وی بابیان اینکه ما 2 نعمت داریم و در برابر این 2 نعمت هرگز گوش‌هایمان را برای دشمنان اسلام باز نخواهیم کرد، افزود: یکی نعمت امنیت و دوم وفور نعمت که وفور نعمت در فرهنگ ما کردها یکی از نعماتی است که باید آن‌ را شکر کرد.

امام جمعه پاوه اظهار کرد: درست است که اجناس گران است، اما همین‌ که در بازار وجود دارد این وفور نعمت است، ما به حرف دشمنانی که سال‌هاست آنها را شناخته‌ایم، گوش نخواهیم داد، همچنان‌که در گذشته هم گوش نداده‌ایم و انشاالله در این مرحله هم ما پیروز خواهیم بود و دشمنان ما شکست خواهند خورد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول