اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس ویژه کیش:

پلیس کیش در کنترل بازار فراتر از قانون حرکت نمی‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس کیش گفت: نیروی تحت فرماندهی‌اش در راستای کنترل و نظارت بر بازار فراتر از قانون حرکت نمی‌کند.

پلیس کیش در کنترل بازار فراتر از قانون حرکت نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، حسین دهکی عصر شنبه در نشستی با اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان و همچنین مدیران بازارهای تجاری کیش بر تعامل بین اصناف با نیروی انتظامی در راستای برقراری هرچه بهتر نظم و امنیت عمومی تاکید کرد.

وی در ادامه طی سخنانی ضمن دعوت از جامعه بازاریان و مسئولان بازارهای سطح کیش در تعامل و همکاری با مجموعه فرماندهی انتظامی کیش، نکاتی را در راستای رعایت قوانین و مقررات صنفی بیان کرد.

فرمانده انتظامی ویژه کیش در ادامه با تبیین و برشمردن مصادیق ریز و نکات قانونی مربوط به اصناف به متصدیان بازارهای تجاری یادآور شد: از به‌کارگیری افراد مشمول و فاقد کارت پایان خدمت و فاقد صلاحیت جلوگیری شود.

دهکی اضافه کرد: عدم تبلیغ، نگهداری، عرضه و فروش کالاهای تبلیغی در شبکه‌های ماهواره‌ای معاند نظام برابر لیست اعلامی از سوی اداره اماکن، عدم سرویس‌دهی و خدمات به افراد بدحجاب در واحدهای صنفی، حضور دائم بهره‌بردار واحد صنفی در محل کسب مادامی که واحد صنفی فعال است از توصیه‌های دیگر فرماندهی انتظامی کیش به واحدهای صنفی است.

وی گفت: رعایت ضوابط ابلاغی از سوی ناجا و همکاری مستمر با ماموران نیروی انتظامی در راستای تامین و حفظ نظم و امنیت عمومی، رعایت پوشش مانکن‌های برخی از واحدهای صنفی و عدم استفاده از کلاه‌گیس، عدم پخش هرگونه موسیقی غیرمجاز با صدای بلند و ایجاد آلودگی صوتی، عدم نمایش و عرضه البسه زیر زنانه و منقوش به تصاویر مبتذل در ویترین واحدهای صنفی از توصیه‌هایی است که واحدهای صنفی همواره باید بدان توجه داشته باشند.

دهکی با اشاره به معرفی واحدهای صنفی فاقد مجوز به مدیریت نظارت بر اماکن عمومی، بر جلوگیری از تداخل صنفی در واحدهای تجاری و عدم تطابق موضوع فعالیت قید شده در مجوز با نوع فعالیت واحد تاکید کرد.

این فرمانده انتظامی با دعوت به رعایت شئونات اسلامی مسافران و مراجعه کنندگان به بازارها توسط اطلاعات بازار بر عدم استفاده از علائم و اصطلاحات به زبان و خط بیگانه و همچنین مغایر با فرهنگ و هنجارهای جامعه در تابلوهای واحدهای صنفی به عنوان نام غرفه تاکید داشت.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول