اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی کرمان:

بازار کرمان در ماه رمضان آرام است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی، توزیعی و خدماتی استان کرمان گفت: بازار کرمان طی ماه مبارک وضعیت آرام و مطلوبی را پشت سر گذاشته است و این روند ادامه دارد.

بازار کرمان در ماه رمضان آرام است

فتح‌الله مویدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: وضعیت بازار کرمان خوب است و اقلام مورد نیاز مردم به صورت فراوان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک فقط کمبود مرغ وجود داشت، عنوان کرد: در سراسر کشور این مشکل به علت عدم تولید مرغ وجود داشت و اخلالی در این زمینه نبود.

مویدی ابراز داشت: با ورود سویا و ذرت توسط دولت به کشور مشکل کمبود مرغ برطرف شد و بر اساس روال معمول کشتار انجام می‌شود.

وی بیان اینکه قیمت‌ها در بازار متغیر است، تصریح کرد: این امر دست اصناف نیست و مربوط به قیمت‌های تولید می‌شود و هرچه قیمت تولید افزایش یابد بر نرخ‌ها نیز تأثیر می‌گذارد.

مویدی از مردم خواست تا با بازرسان همکاری لازم را داشته باشند و به پرسش‌های آنها در مورد قیمت‌های اجناس پاسخ دهند.

وی با اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با عنوان نمایشگاه "ضیافت" در کرمان طی ماه مبارک رمضان ابراز داشت: در این نمایشگاه‌ها با همکاری اصناف، کالاهای مورد توزیع شد.

مویدی از تخفیف 10 تا 15 درصدی کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه‌ها نسبت به بازار خبر داد و افزود: همزمان با برگزاری نمایشگاه‌های "ضیافت" بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای در سطح شهر کرمان اقدام به فروش فوق‌العاده و عرضه‌ مستقیم کالا کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه‌ها ارزاق و مایحتاج عمومی مردم شامل همه‌ گروه‌های کالا، به ویژه برنج، روغن، قند، شکر، مرغ و تخم‌مرغ عرضه می‌شود.

مویدی با بیان اینکه روزانه پرونده‌هایی از سوی بازرسان به تعزیرات حکومتی استان کرمان ارسال می‌شود، عنوان کرد: بیشترین میزان تخلف به میوه‌فروشی و سوپر مارکت‌ها اختصاص دارد.

وی ابراز داشت: نظارت ویژه‌ای بر کالاهای موجود در سبد خانوار و  ارزاق عمومی مردم صورت می‌گیرد.

مویدی با بیان اینکه قیمت‌ها به صورت سراسری افزایش می‌یابد، گفت: کنترل و نظارت مناسبی بر قیمت‌ها در بازار کرمان وجود دارد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول