اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته ‌امداد چهارمحال و بختیاری:

نیکوکاران حامی مالی 1200 یتیم چهارمحال و بختیاری هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته ‌امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: هزار و 200 نفر از ایتام چهارمحال و بختیاری تحت حمایت خیران نیکوکار قرار گرفتند.

نیکوکاران حامی مالی 1200 یتیم چهارمحال و بختیاری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ابوالقاسم رستگار ظهر امروز در دیدار با مدیران ‌شهرستانی این اداره‌کل، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) از جمله دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی برای حمایت از نیازمندان است.

وی افزود: حمایت از محرومین و نیازمندان جامعه در عرصه‌های تحصیل، اشتغال، مسکن، بهداشت و درمان و رفع نیازهای مالی و جذب کمک‌های مردمی برای حمایت از نیازمندان از اهداف مهمی است که کمیته امداد همواره برای دستیابی به آن تلاش کرده است.

رستگار با بیان اینکه هزار و 700 نفر از خیران تهرانی برای حمایت از ایتام این استان اعلام آمادگی کرده‌اند، بیان داشت: این تعداد خیر حمایت از هزار و 200 نفر از ایتام این استان را تقبل کرده‌اند.

مدیرکل کمیته‌ امداد چهارمحال و بختیاری گفت: هر حامی ماهیانه 200 هزار ریال به حساب یتیم تحت حمایت واریز می‌کند‌.

تاکنون 3 هزار یتیم در این استان شناسایی شده و با همیاری 9 هزار فرد خیر که 6 هزار نفر از آنان در تهران سکونت دارند، حمایت می‌شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برای هر یتیم سه حامی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: تلاش می‌شود تا پایان ماه رمضان تعداد حامیان ایتام استان را به پنج نفر برسانیم.

رستگار بر ضرورت حمایت بیشتر از ایتام این استان تاکید کرد و گفت: برگزاری مراسم عید سعید فطر و شرکت اعضای کانون‌ها در طرح جمع‌آوری کمک‌های مردمی و فطریه مومنان روزه‌دار، کارگاه آموزشی تفسیر قرآن و روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم ویژه مددجویان و خانواده‌های تحت حمایت از دیگر برنامه‌های اداره‌کل کمیته ‌امداد این استان برای حمایت بیشتر از ایتام این استان است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول