اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دور دوم سفرهای تابستانی

4 هزار ناوگان عمومی در کرمان آماده خدمات‌‌رسانی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان گفت: بیش از 4 هزار دستگاه وسیله نقلیه در ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمان آماده خدمات‌رسانی به مسافران در دور دوم سفرهای تابستانی هستند.

4 هزار ناوگان عمومی در کرمان آماده خدمات‌‌رسانی است

مسعود جمیلی‌کرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به سفرهای دور دوم تابستانی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی است که مردم با تکیه بر اصول دینی از رفتن به سفرهای تفریحی پرهیز می‌کنند و با فرا رسیدن آخرین روزهای پر برکت این ماه از اول شهریور ماه دور دوم سفرهای تابستانی آغاز می‌شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم با دست‌اندرکاران و فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان برای خدمات‌دهی مناسب به مسافران به عمل آمده است.

مدیرکل پایانه‌های کرمان اذعان داشت: بیش از 500 دستگاه اتوبوس، 400 دستگاه مینی‌بوس و 3 هزار و 250 دستگاه سواری کرایه بین شهری زیر پوشش 105 شرکت و مؤسسه حمل و نقل مسافربری جاده‌ای در خدمت‌رسانی به مسافران علاقمند به سفر با ناوگان حمل و نقل برون شهری به کار گرفته می‌شوند.

جمیلی‌کرمانی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند برای تهیه بلیط حمل و نقل عمومی مسافربری از طریق اینترنت و یا با مراجعه حضوری به دفاتر فروش بلیط شرکت‌های مسافربری در پایانه‌ها و دفاتر شهری از هم‌اکنون اقدام کنند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان ابراز داشت: رانندگان وسایل نقلیه عمومی مسافربری با رعایت تمام جوانب سفر، توجه به قوانین و مقررات، پرهیز از رانندگی هنگام خستگی و پرهیز از عجله و شتاب طی سفر ضامن سلامت خود و مسافران هستند.

وی افزود: همچنین شماره پیامک 3000143 نیز آماده دریافت نظرات و شکایات مردمی در خصوص عملکرد شرکت‌های مسافربری، رانندگان و خدمه است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول