اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز صورت گرفت

رعایت شئون اسلامی در ناوگان عمومی کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد از رعایت موازین اخلاقی و حفظ شئونات اسلامی در ناوگان عمومی این استان در ایام نوروز خبر داد.

رعایت شئون اسلامی در ناوگان عمومی کهگیلویه و بویراحمد

مسعود مصدقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: یکی از مواردی که ما در نوروز امسال بیش از گذشته به آن توجه کردیم موضوع رعایت موازین اخلاقی و اسلامی در ناوگان عمومی بود.

این مسئول با بیان این‌که هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر عدم رعایت این موضوع در ناوگان عمومی از سوی مسافران نوروزی ارائه نشده است، گفت: امسال در هیچکدام از سرویس‌های اتوبوس و مینی‌بوس ما گزارشی مبنی بر پخش فیلم‌های مبتذل نداشتیم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همان‌گونه که در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی قبل از سال جدید وعده داده بودیم، اکیپ‌های نامحسوس ما بر فعالیت ناوگان عمومی این استان نظارت داشتند و کار آنها را به صورت مداوم مورد بازرسی و ارزیابی قرار می‌دادند.

مصدقی به کاهش تلفات جاده‌ای در این ایام و در محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: کاهش چشمگیری در این زمینه داشتیم که آمار آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

این مسئول آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز استان را یکی از دلایل کاهش این آمار دانست و گفت: این موضوع به همراه سایر فعالیت‌های خوب دیگر موجب شد تا ایام نوروز به کام هم‌وطنان تلخ نشود.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول