اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 8 قم:

پردیسان نیازمند راه‌های دسترسی بیشتری است

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه هشت قم گفت: برای منطقه‌ای با این وسعت نمی‌توان تنها یک ورودی در نظر گرفت بلکه نیازمند گذرگاه‌ها و ورودی‌های بیشتری هستیم.

پردیسان نیازمند راه‌های دسترسی بیشتری است

موسی حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: حفاری‌های گسترده‌ای در پردیسان صورت گرفته که دلیل این امر نیز ایجاد شبکه‌های زیرساختی برای طرح مسکن مهر در این منطقه است هر چند اگر تونلی زیرزمینی برای این این‌گونه امور اختصاص داده شود مشکلات موجود در زمینه حفاری برطرف خواهد شد.

وی افزود: در زمینه بهداشت عمومی نیز شهرداری پردیسان فعالیت‌های چشمگیری داشته و نسبت به جمع‌آوری زباله‌ها در اسرع وقت تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

شهردار منطقه هشت قم با بیان اینکه در حال حاضر بیمارستانی در محدوده 587 هکتاری پردیسان وجود دارد و خدمات لازم را به ساکنان این منطقه ارائه می‌کند گفت: شهرداری نیز مساعدت‌های لازم را با این مرکز داشته و امکانات زیرساختی را برای آن فراهم کرده است.

وی از پیشرفت فیزیکی 60 درصدی یک باب درمانگاه در پردیسان خبر داد و افزود: در حال حاضر و با وجود دو درمانگاه فعال دیگر، مشکلات بهداشتی و درمانی در پردیسان نباید وجود داشته باشد.

حاتمی با اشاره به احداث ایستگاه آتش‌نشانی پردیسان بیان داشت: در چشم‌انداز آینده این منطقه، راه‌اندازی سه ایستگاه آتش‌نشانی در دستور کار قرار دارد و سعی داریم سرانه این مسئله را در پردیسان افزایش دهیم.

شهردار منطقه هشت قم ادامه داد: در محدوده هزار هکتاری پردیسان، 153 هزار نفر ساکن خواهند شد و با احتساب جمعیت 120 هزار نفری که به دلیل مسکن مهر در این محدوده ساکن خواهند شد، در آینده نزدیک شاهد جمعیتی حداقل 270 هزار نفری خواهیم بود.

وی افزود: با شکل‌گیری کامل منطقه شهری پردیسان و تحقق جمعیت ذکر شده، نیازمند برقراری امکانات لازم از جمله مسیرهای حمل و نقل مناسب هستیم.

حاتمی با اشاره به اجرای طرح تقاطع غیر همسطح در ورودی شهرک پردیسان گفت: در کنار این پروژه، بلوار 60 متری امام علی(ع) نیز وجود خواهد داشت و با وجود حلقه کمربندی پردیسان نیز مشکلی از بابت حمل و نقل در آینده وجود نخواهد داشت.

شهردار منطقه هشت قم خواستار احداث راه‌های دسترسی بیشتری به پردیسان شد و خاطر نشان کرد: برای منطقه‌ای با این وسعت نمی‌توان تنها یک ورودی در نظر گرفت بلکه نیازمند گذرگاه‌ها و ورودی‌های بیشتری هستیم که مسئولان باید اقدامات لازم را در این خصوص انجام داده و مشکلات را برطرف کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول