اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

تصویب 276 طرح بزرگ کشاورزی در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از تصویب 276 طرح بزرگ کشاورزی در دشتستان با اعتبار بیش از 25 میلیارد تومان خبر داد.

تصویب 276 طرح بزرگ کشاورزی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی ظهر امروز در نشست توسعه کشاورزی دشتستان اظهار داشت: دشتستان بیش از 70 درصد سطح زیر کشت کشاورزی استان را به خود اختصاص داده و نقش این شهرستان در تولیدات کشاورزی و محصولات گوشتی در استان بوشهر قابل توجه است.

وی افزود: اجرای طرح توسعه کشاورزی از اقدامات مؤثر و ارزشمند دولت است که انتظار داریم این طرح‌ها موجبات رشد و پیشرفت روزافزون کشاورزی را در سطح شهرستان و استان فراهم کند.

فرماندار دشتستان از ثبت‌نام 6‌ هزار نفر در طرح توسعه کشاورزی در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: از این تعداد متقاضی بیش از یک‌هزار نفر در قالب 22 تعاونی و مابقی به صورت حقیقی راست‌آزمایی شده‌اند.

خسروی از تصویب 276 طرح بزرگ کشاورزی در دشتستان خبر داد و تصریح کرد: بیش از 25 میلیارد تومان برای اجرای این طرح‌ها اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: با اجرای 276 طرح فوق‌الذکر برای بیش از 500 نفر اشتغال‌زایی صورت گرفته است.

فرماندار دشتستان بیان کرد: اجرای طرح‌های زنبورداری در مناطقی از شهرستان انجام می‌شود که استقبال بسیار خوبی از این طرح‌ها به عمل آمده است.

خسروی اذعان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته بیش از 2 هزار کندو سهمیه طرح‌های زنبورداری شهرستان است که متقاضیان این شهرستان تاکنون برای 5 هزار و 200 کندوی عسل ثبت‌نام کرده‌اند.

فرماندار دشتستان افزود: همچنین طرح‌هایی نظیر پرواربندی 100، 200 و 300 رأسی و اصلاح نخیلات و ایجاد شرکت‌های مکانیزه کشاورزی نیز از دیگر طرح‌های مهم مصوب شده در این شهرستان است.

خسروی خاطر نشان کرد: این شهرستان دارای پتانسیل مطلوب و ارزشمندی برای رشد و توسعه است و باید از امکانات و توان موجود نهایت بهره را ببریم.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول