اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

بانک کشاورزی با مجریان طرح‌های کشاورزی همکاری کند

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: بانک کشاورزی با مجریان طرح‌های کشاورزی همکاری کند.

بانک کشاورزی با مجریان طرح‌های کشاورزی همکاری کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: توسعه اقتصادی ایران اسلامی از اهداف ارزشمندی است که دولت خدمتگزار در سال‌های اخیر در دستور کار قرار داده و از تمام ظرفیت‌های موجود برای تحقق آن بهره‌ برده است.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی اقتصاد مقاومتی راه حل گذر از تمامی مشکلات است و کاهش وابستگی به نفت که میراث صدساله ماست یکی از الزامات اقتصاد مقاومتی است و با تحقق این هدف می‌توانیم گام‌هایی بلند در زمینه توسعه اقتصادی میهن اسلامی انجام دهیم.

خسروی بیان داشت: دولت خدمتگزار اقدامات ارزنده‌ای به منظور رشد و توسعه میهن اسلامی و عدم وابستگی به اقتصاد نفتی انجام داده و تلاش برای رشد و توسعه صنایع کشاورزی کشور در قالب طرح‌های توسعه کشاورزی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که شاهد آن بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: طرح توسعه کشاورزی با هدف ارتقای شاخص‌های اقتصادی گامی بلند برای تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه اقتصادی هر منطقه است.

این مسئول متذکر شد: دشتستان دارای ظرفیت بسیار ارزشمندی برای رشد و توسعه است و به ویژه در حوزه کشاورزی ظرفیت‌های قابل قبولی دارد.

خسروی عنوان کرد: دولت دهم تمهیدات ارزنده‌ای برای رشد و توسعه کشاورزی در مناطق مختلف کشور اندیشیده که در دشتستان نیز این مهم با کیفیت مطلوبی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: کارگروه توسعه اقتصادی این شهرستان با حضور هیئت‌های علمی و نخبگان دانشگاهی و صنعت و معدن از ابتدای سال تاکنون گام‌های بلندی در حوزه اقتصاد به‌ویژه کشاورزی برداشته است.

فرماندار دشتستان با اشاره به اینکه دشتستان 70 درصد از تولیدات کشاورزی استان را به خود اختصاص داده است گفت: وسعت حداکثری زمین و حوزه آب کشاورزی و نیروهای شاغل و توانمند شهرستان دشتستان به‌عنوان یک فرصت ویژه در اختیار استان بوشهر قرار دارد.

وی عنوان کرد: با توجه به ظرفیت بالای دشتستان در عرصه کشاورزی، استان بوشهر باید ظرفیت‌های تولید را با ایجاد سازوکارهای مرتبط با بخش کشاورزی در این شهرستان تامین کند.

خسروی اضافه کرد: اجرای این طرح ارزشمند که در دشتستان با موفقیت در دست اجراست برای بالا بردن تولید، اشتغالزایی و رفع مشکلات و کاستی‌های این حوزه بسیار مؤثر خواهد بود.

وی خواستار ارائه راهکارهای ویژه برای سرعت بخشیدن به این طرح‌ها شد و گفت: بانک کشاورزی نیز برای تسهیل در ارائه مدارک و وثیقه‌های بانکی با متقاضیان همکاری کند.

فرماندار دشتستان در ارتباط با مشکل کشاورزان با اسناد عادی اراضی کشاورزی تصریح کرد: ارائه سند عادی زمین کشاورزی برای متقاضیان این طرح‌ها بلامانع است و مجوز آن صادر شده است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول