اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلیویه و بویراحمد:

خیابان‌های اطراف مسجد صاحب‌الزمان دو طرفه شوند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلیویه و بویراحمد گفت: برای اهمیت دادن به نماز لازم است خیابان‌های اطراف مسجد صاحب‌الزمان یاسوج که اکنون برخی آن‌ها یک‌طرفه هستند، دوطرفه شوند تا نمازگزاران به راحتی خود را به مسجد برسانند.

خیابان‌های اطراف مسجد صاحب‌الزمان دو طرفه شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید الیاس چراغ‌زاده عصر امروز در حاشیه نشست هماهنگی هفته مساجد در کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران با انتقاد از عملکرد پلیس راهنمایی و رانندگی اظهار کرد: اکنون شاهد هستیم خیابان‌های منتهی به مسجد اصلی شهر یاسوج با ممنوعیت‌های ترافیکی که دارند مشکلاتی را برای نمازگزاران ایجاد کرده است.

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد پیشنهاد داد: در یک ساعت قبل از نمازهای ظهر و مغرب می‌توان با گماشتن یک مامور پلیس، ممنوعیت یک‌طرفه بودن خیابان‌ جلوی مسجد صاحب‌الزمان شهر یاسوج لغو شود تا مردم به راحتی بتوانند خود را به صفوف نماز جماعت برسانند.

وی با بیان اینکه متاسفانه هیچ نظر کارشناسی در مورد ترافیک یاسوج وجود ندارد، تصریح کرد: مسجد اصلی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اکنون در حبس بوده و دسترسی به آن از طریق خودرو بسیار سخت است ولی اگر پلیس پیشنهاد مذکور را عملی کند و با اعمال کنترل ترافیکی اجازه ورود نمازگزاران را با خودرو به خیابان جلوی مسجد بدهد، این مشکل مردم رفع می‌شود و این مسجد از حبس خارج می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش نماز را چاشنی همه برنامه‌های فرهنگی خواند و گفت: اگر برنامه‌ای با چاشنی نماز برگزار نشود بی‌مزه خواهد بود و آن اثر لازم را در جامعه ندارد.

چراغ‌زاده ادامه داد: شهر یاسوج حتی به اندازه برخی روستاهای این استان نیز مسجد ندارد و این یک مشکل اساسی در این شهر است.

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت ساخت مسجد به‌ویژه در مرکز این استان افزود: باید مردم را به امر ساخت مسجد تشویق کنیم و یک بانک اطلاعاتی از خیرین مسجدساز در کهگیلویه و بویراحمد تهیه کنیم تا بتوانیم بهره بیشتری از آن‌ها در امر خطیر و مهم مسجدسازی ببریم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول