اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان:

فاز نخست شهرک تولیدی صنعتی بانوان امسال به پایان می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: اگر متقاضی باشد، تا پایان سال جاری فاز نخست شهرک تولیدی صنعتی بانوان به پایان می‌رسد.

فاز نخست شهرک تولیدی صنعتی بانوان امسال به پایان می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اصحابی ظهر امروز در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده استان زنجان اظهار داشت: آب، برق، تلفن و گاز شهرک تولیدی صنعتی بانوان استان زنجان در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه مجموع مساحت سایت بانوان 35 هکتار است، خاطرنشان کرد: در مجموع 23 هکتار از آن به عنوان زمین صنعتی تشخیص داده شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه مساحت سایت کارگاهی بانوان در شهرک تولیدی صنعتی بانوان استان زنجان 4.5 هکتار است، اضافه کرد: هر واحد 216 مترمربع است که 144 متر به صورت سوله و 72 متر نیز به صورت ساختمان اداری و خدماتی تعریف شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پنج واحد در شهرک تولیدی صنعتی به متقاضیان واگذار شده است، ادامه داد: 27 واحد نیز با پیشرفت فیزیکی 90 درصدی در حال واگذاری است.

اصحابی با بیان اینکه نرخ هر واحد شهرک تولیدی صنعتی بانوان 840 میلیون ریال اعلام شده است، تصریح کرد: 20 درصد از هزینه‌ها نقد و مابقی به صورت اقساط 42 ماهه از بانوان متقاضی دریافت می‌شود.

وی یادآور شد: در سال جاری قیمت‌ سوله‌های شهرک تولیدی صنعتی یک هزار و 40 میلیون ریال برآورد شده است که 30 درصد از آن نقد و مابقی به صورت اقساط 24 ماهه دریافت می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر برای 12 واحد شهرک تولیدی صنعتی بانوان نیز غیر از 32 واحد مذکور متقاضی وجود دارد، ادامه داد: متاسفانه واحدهایی که تحویل داده شده است غیرفعال هستند و هیچ فعالیتی در آنجا آغاز نشده است.

وی با بیان اینکه 25 واحد از واحدهای شهرک تولیدی صنعتی بانوان استان زنجان اسکلت‌بندی شده است، تصریح کرد: فونداسیون پنج واحد دیگر نیز اجرا شده است.

اصحابی یادآور شد: 60 واحد نیز در شهرک تولیدی صنعتی بانوان استان زنجان به عنوان طرح توسعه طراحی شده است.

وی اظهار داشت: اگر متقاضی باشد تا پایان سال جاری فاز نخست شهرک تولیدی صنعتی بانوان به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول