اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کمیته امداد استان زنجان صورت گرفت

ایجاد 145 پایگاه در زنجان/ آمادگی زنجان برای جمع‌آوری کمک به زلزله‌زدگان

خبرگزاری فارس: کمیته امداد 145 پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی در سطح استان زنجان ایجاد کرد.

ایجاد 145 پایگاه در زنجان/ آمادگی زنجان برای جمع‌آوری کمک به زلزله‌زدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امروز روزی است که می‌توانیم غیورانه، فداکاری‌ها، ایثار و از خودگذشتگی ملت مسلمان آذربایجان را با روانه ساختن سیل کمک‌های مردمی جبران کرده و تسکینی بر آلام حادثه دیده زلزله‌زدگان این استان باشیم.

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ضمن تسلیت این ضایعه به ملت ایران و به ویژه حادثه‌دیدگان زلزله آذربایجان‌شرقی از همه آحاد مردم و به ویژه زنجانیان نوع‌دوست در راستای کمک رسانی به مردم حادثه دیده ورزقان، اهر و روستاهای تابعه طلب استمداد کرده و از مردم خواسته کمیته امداد را در زمینه امدادرسانی به مردم مسلمان و غیور آذربایجان یاری کنند.

در این زمینه شهروندان زنجانی می‌توانند برای یاری به مردم آسیب دیده آذربایجان‌شرقی کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد در سطح استان و همچنین خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد در مرکز استان واقع در ابتدای خیابان سعدی تحویل دهند.

همچنین شماره حساب سیبا 0108640425009 بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی (ره) برای واریز کمک‌های نقدی اختصاص یافته است.

لازم به ذکر است، کمیته امداد استان زنجان به منظور جمع‌آوری کمک به مردم آذربایجان‌شرقی اقدام به برپایی 145 پایگاه در سطح استان کرده است.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول