اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد

تسریع در ساخت سرپناه برای زلزله‌زدگان با توجه به نزدیکی فصول سرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا از آمادگی سپاه و بسیج برای ساخت سرپناه برای زلزله‌زدگان خبر داد و تاکید کرد: با توجه به نزدیکی فصول سرد سال این کار باید به زودی و با سرعت انجام شود.

تسریع در ساخت سرپناه برای زلزله‌زدگان با توجه به نزدیکی فصول سرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه عاشورا، علی‌اکبر پورجمشیدیان اظهار داشت: پیام رهبر معظم انقلاب مانند مرحمی باعث التیام دردها و آلام زلزله‌زدگان بود.

وی به لحظات آغاز زلزله اشاره کرد و گفت: در ساعات اولیه سردار جعفری و سردار نقدی ضمن تماس با بنده اعلام کردند که آنچه که در توان سپاه و بسیج است در این عرصه برای کمک به مردم استفاده کنید و سه هلیکوپتر برای این منظور در اختیار سپاه عاشورا قرار گرفت.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به حضور بسیج در ساعات اولیه امدادرسانی اعلام کرد: در حال حاضر 20 گردان از بسیجیان و کارکنان سپاه در منطقه حضور دارند و به کار امدادرسانی مشغول شدند.

وی افزود: در ادامه با تصویب ستاد بحران یک بیمارستان صحرایی در شهر ورزقان که دارای مشکلات بیشتری بود دایر شد و از ساعات اولیه تاکنون مشغول خدمت به مردم است و حتی در روز بعد حادثه نوزادی در این بیمارستان به دنیا آمد.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه گفت: در حال حاضر برادران و خواهران بسیجی در منطقه حضور دارند و با مراجعه به مردم و انجام نیازسنجی به مردم خدمت می‌کنند.

وی نیاز اصلی مردم مناطق زلزله‌زده در حال حاضر را نیازهای بهداشتی عنوان کرد و گفت: برای رفع این مشکل، نیاز به هدایای نقدی است.

پورجمشیدیان به نزدیکی فصول سرد سال اشاره کرد و گفت: باید کار ساخت سرپناه به سرعت آغاز شود و سپاه و بسیج آماده کمک برای انجام این کار عظیم است، چنانچه در عرصه‌های گوناگون و دفاع مقدس از عهده انجام امور مهم برآمده‌اند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول