اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی خبر داد

کارکنان استانداری آذربایجان‌شرقی حقوق یک روز خود را به زلزله‌زدگان اهدا کردند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان‌شرقی از اقدام نوع‌دوستانه کارکنان استانداری و فرمانداری‌های تابعه همگام با سایر اقشار مردم برای کمک به زلزله‌زدگان شهرستان‌های اهر، هریس و ورزقان خبر داد.

کارکنان استانداری آذربایجان‌شرقی حقوق یک روز خود را به زلزله‌زدگان اهدا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، محمد رستمی با قدردانی از اقدام کارکنان دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مختلف استان در پرداخت هزینه‌های افطاری و ارسال کمک‌های ضروری برای امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده، اظهار کرد: کارکنان استانداری و فرمانداری‌های استان نیز در همین راستا حقوق یک روز خود را به زلزله‌زدگان اهدا کردند.

وی افزود: حس نوع‌دوستی و خیرخواهی، مشارکت مردم را برای کمک به زلزله‌زدگان بسیج کرده و این کمک‌ها تا سامان بخشیدن نسبی و دایمی به وضعیت مناطق زلزله‌زده ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی هم از حضور اکیپ‌های مختلف خبری و شبکه‌های داخلی و خارجی جهت اطلاع‌رسانی و پوشش خبری این حادثه خبر داد و افزود: در طول چند روز گذشته بسیاری از مقامات کشوری از جمله معاون اول رئیس‌جمهور، رییس مجلس شورای اسلامی، تعدادی از وزرا و نمایندگان مجلس و معاون قوه قضائیه با حضور در مناطق زلزله‌زده و ضمن شرکت در جلسات ستاد بحران استان از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفتند.

جواد آهنگری افزود: تعداد زیادی از هنرمندان، ورزشکاران و اصحاب رسانه نیز با حضور در محل حادثه با زلزله‌زدگان ابراز همدردی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: علی دایی نیز به همراه اعضای باشگاه راه‌آهن در ستاد بحران شهرستان اهر حاضر شد و ضمن دیدار با استاندار آذربایجان‌شرقی و ابراز همدردی با مصیبت‌زدگان آمادگی خود را برای هر نوع کمک به مردم زلزله‌زده اعلام کرد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول