اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد سروآباد خبر داد

حمایت خیر سروآبادی از 100 یتیم

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سروآباد از حمایت یک خیر سروآبادی از 100 کودک یتیم در این شهرستان خبرداد.

حمایت خیر سروآبادی از 100 یتیم

علیرضا خوشبخت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این حامی سروآبادی تاکنون 3 میلیون تومان به حساب این ایتام واریز کرده است.

به گفته وی، میانگین واریزی برای هر یتیم 20 هزار تومان است و به صورت ماهیانه به حساب آنها واریز می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام(ره) سروآباد با بیان اینکه 445 یتیم سروآبادی در حال حاضر از خدمات این نهاد مقدس بهره‌مند هستند، تصریح کرد: یک‌هزار و 44 نفر حامی نیز در کنار خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) از این ایتام حمایت می‌کنند.

خوشبخت به بهره‌مندی 10 هزار نفر از محرومان این شهرستان از خدمات این نهاد مقدس اشاره کرد و افزود: 10 هزار نفر از جمعیت 50 هزار نفری سروآباد زیرپوشش خدمات کمیته امداد هستند و تلاش در راستای توانمندسازی این افراد و خارج کردن آنها از زیر چتر حمایت‌های مستمر از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد مقدس است.

وی تغییر فرهنگ کمک معیشتی (مستمری) به فرهنگ کار و تلاش را در بین مددجویان ضروری دانست و گفت: هدف اصلی این نهاد حمایت از افراد نیازمند با ایجاد اشتغال است.

مدیر کمیته امداد امام(ره) سروآباد به ایجاد 523 فرصت شغلی برای مددجویان زیرپوشش این نهاد در طول سال گذشته در این شهرستان اشاره کرد و افزود: یک‌ سوم از کل اشتغال تعهد شده شهرستان سروآباد در طول سال گذشته توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) تحقق یافت.

خوشبخت خاطرنشان کرد: این اداره با ایجاد 523 فرصت شغلی از یک‌هزار و 500 فرصت شغلی متعهد شده سروآباد موفق به کسب رتبه نخست در بین ادارات و سازمان‌های مختلف شده است.

به گفته وی، این میزان اشتغالزایی در زمینه‌های دامداری، کشاورزی، صنایع‌دستی، خدمات و غیره ایجاد شده و در حال حاضر در سامانه رصد نیز به ثبت رسیده است.

وی در پایان با اشاره به ارائه آموزش‌های قبل، حین و بعد از اجرای طرح‌های خوداشتغالی در این شهرستان، تصریح کرد: این آموزش‌ها به منظور ایجاد اشتغال پایدار و استفاده بهینه‌تر از تسهیلات به صورت ویژه در این شهرستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول