اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نرماشیر:

روز قدس برای امت اسلامی ماندگار است

خبرگزاری فارس: فرماندار نرماشیر گفت: روز قدس یادگاری از حضرت امام خمینی (ره) است که همیشه برای امت اسلامی و جهانیان ماندگار است.

روز قدس برای امت اسلامی ماندگار است

محمود سام‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نرماشیر اظهار داشت: روز قدس یادگار گران‌قدری از حضرت امام خمینی (ره) است که همیشه برای امت اسلامی و جهانیان می‌‌ماند.

وی افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس است که باید تلاش و زمینه حضور گستره آحاد مردم را در این راهپیمایی مهیا کنیم و با این حضور انزجار خود را از صهیونیست و آمریکا اعلام و بگوییم که جایگاهی در جهان ندارند.

سام‌نژاد به بیداری اسلامی اشاره کرد و افزود: این تحولات برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است، دشمنان مستکبر در پی حرکات مرموزانه خود در منطقه هستند و ان‌شاءالله با اتحاد و همبستگی مسلمانان این نقشه‌های شوم نیز نقش بر آب می‌شود.

وی تصریح کرد: سال جاری هم مانند گذشته با وجود گرمای هوا مردم شهید‌پرور و ولایی شهرستان نرماشیر پررنگ‌‌تر از سال‌های گذشته حضور خود را در راهپیمایی روز قدس ثبت می‌کنند.

سام‌نژاد با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم بین مسئولان اجرایی شهرستان صورت گرفته است، افزود: مردم و مسئولان شهرستان نرماشیر برای ادای دین و تکلیف شرعی خود حضور گسترده خود را در روز جهانی قدس به دشمنان اسلام نشان می‌دهند. 

وی با اعلام محل‌های تجمع و راهپیمایی در شهرستان نرماشیر گفت: این مراسم در مرکز شهرستان و همچنین بخش روداب ‌برگزار و به مصلاهای نماز جمعه با سخنرانی ائمه جمعه به پایان‌ می‌رسد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول