اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین:

محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در قزوین اعمال می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس و راهنمایی رانندگی استان قزوین گفت: محدودیت‌های ترافیکی در راهپیمایی روز قدس در این استان اعمال می‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در قزوین اعمال می‌شود

غلامعلی حسنی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: بنابر اعلام مسئولان، راهپیمایی روز قدس این هفته از مسیرهای سه‌گانه از چهار راه ولی‌عصر (عج)، میدان میرعماد و میدان شهدا به سمت میعادگاه نماز جمعه است.

وی افزود: صبح روز جمعه راهپیمایی روز قدس آغاز می‌شود و محدودیت‌های ترافیکی پلیس راهنمایی رانندگی در مسیرهای خیابان نادری شمالی و جنوبی، حوالی میدان آزادی، خیابان شهدا و پیغمبریه، طول خیابان طالقانی و خیابان امام خمینی(ر‌ه) اعمال می‌شود.

حسنی بیان کرد: از تمامی رانندگان می‌خواهیم تا حد امکان از روز قبل راهپیمایی از پارک خودروهای خود در طول این مسیرها خودداری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین ادامه داد: در این روز رانندگان برای رفتن به مقصدهای خود از مسیرهای جایگزین و سایر خیابان‌های همجوار استفاده کنند.

حسنی یادآور شد: در این روز تردد ماشین و موتورسیکلت در طول مسیرهای نام برده شده ممنوع است و در صورت پارک ماشین، خودرو با جرثقیل حمل می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: از موتورسوارها نیز می‌خواهیم در روز راهپیمایی در طول این مسیرها تردد نکنند.

حسنی با بیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین به دنبال فراهم کردن آرامش برای مردم در روز قدس است، افزود: تمامی این اقدامات برای فراهم کردن امنیت و آرامش برای مردم در روز قدس است پس امیدواریم مردم همیشه در صحنه استان قزوین همانند سا‌ل‌های گذشته همکاری‌های لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی این استان داشته باشند و به تذکرات آن‌ها توجه کنند.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول