اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی خبر داد

آغاز اعمال محدودیت ترافیکی در ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی گفت: از دیروز اعمال محدودیت ترافیکی در خیابان امام ارومیه آغاز شده است.

آغاز اعمال محدودیت ترافیکی در ارومیه

مجتبی امانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح محدودیت ترافیکی در خیابان امام ارومیه از ساعت 7 دیروز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در این راستا همکاری مردم مطلوب ارزیابی می‌شود، تصریح کرد: طرح زوج و فرد خودروها از روی سه رقم آخر هر خودرو حساب می‌شود و طی آن خودروهایی که پلاک فرد دارند در روزهای فرد و خودروهایی که دارای پلاک زوج هستند در روزهای زوج می‌توانند در محدوده ترافیکی تردد کنند.

این مسئول، زمان محدودیت ترافیکی را از ساعت 7 صبح تا ساعت 20 اعلام کرد و گفت: طرح محدودیت ترافیکی در ارومیه در روزهای تعطیل اجرا نمی‌شود و تمام خودروها می‌توانند در روزهای تعطیل در محدوده ترافیک تردد کنند.

امانی با بیان اینکه ورود به خیابان‌های منتهی به خیابان امام نیز ممنوع است، اظهار داشت: افرادی که اقدام به ورود به این خیابان‌ها کنند، جریمه می‌شوند.

این مسئول با اشاره به میزان جرایم ناشی از ورود خودروها به داخل محدوده ترافیکی، تصریح کرد: جریمه هر خودرو که غیر از روز تعیین شده در داخل محدوده ترافیکی در حال تردد باشد، 20هزار تومان است.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول