اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نظارت بر اجرای استاندارد خوزستان مطرح کرد

الزام کارگاه‌های دوگانه‌سوز خودرو به استفاده از تجهیزات استاندارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد خوزستان گفت: همه کارگاه‌های تبدیل خودرو به دوگانه‌سوز ملزم هستند صرفاً از قطعات و تجهیزات گازسوز دارای نشان استاندارد استفاده کنند.

الزام کارگاه‌های دوگانه‌سوز خودرو به استفاده از تجهیزات استاندارد

احمد نزهت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با اشاره به اینکه همه کارگاه‌های تبدیل خودرو به دوگانه سوز باید دارای پروانه کسب از سوی اتحادیه باشند، اظهار داشت: در راستای استانداردسازی قطعات نصب و تعمیرات CNG و LPG فعال در استان خوزستان بازدیدهای دوره‌ای توسط کارشناسان این اداره کل به عمل می‌آید.

وی گفت: طی بازدید های انجام شده در سال گذشته حدود 50 کارگاه نصب CNG در برخی شهرهای خوزستان از جمله اهواز، ویس، ملاثانی و رامهرمز مورد بازرسی قرار گرفت که  پنج کارگاه که از قطعات CNG بدون علامت استاندارد استفاده می‌کردند، توقیف و به مراجع قضایی معرفی شدند.

نزهت افزود: در ادامه این بازدیدها در سه ماهه نخست امسال حدود 15 کارگاه نصب CNG در کلانشهر اهواز مورد بازرسی قرار گرفت که دو کارگاه که از قطعات فاقد علامت استاندارد استفاده می‌کردند توقیف و به مراجع قضایی معرفی شدند

به گفته وی، در جریان این بازدیدها تذکرات لازم و نیز خطرات مربوط به نصب و تعمیرات نامناسب CNG و LPG از لحاظ ایمنی مصرف کننده و شهروندان جامعه به نصابان گفته شده است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول