اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور حقوقی استاندارد خوزستان:

جاعل نشان استاندارد به 3 سال حبس محکوم شد

خبرگزاری فارس: مدیر امور حقوقی اداره کل استاندارد خوزستان گفت: مسئول یک واحد تولیدی مواد بهداشتی در استان به دلیل جعل نشان استاندارد به سه سال حبس محکوم شد.

جاعل نشان استاندارد به 3 سال حبس محکوم شد

مرضیه دهدشتی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در جریان بازرسی‌های کارشناسان اداره استاندارد از واحدها ومجتمع‌های تولیدی در سطح استان، 7 هزار و 350 بطری مواد شوینده و بهداشتی از یکی از واحدهای تولیدی این استان واقع در شهرستان دزفول به دلیل جعل نشان استاندارد توقیف و موضوع از سوی دایره حقوقی برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی افزود: پس از طی مراحل بدوی و تجدید نظر، متهم به تحمل سه سال حبس قطعی و پرداخت جزای نقدی محکوم شد که این حکم در مرحله اجرا قرار دارد.

دهدشتی‌زاده از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه کالای فاقد نشان استاندارد و یا با کیفیت پایین‌تر از حد انتظار، مراتب را برای بررسی موضوع با تلفن 1517 ، سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد خوزستان در میان بگذارند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول