اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه خراسان‌شمالی:

راهپیمایی روز قدس جبهه بزرگ بر علیه نظام سلطه است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان ‌مالی با تاکید بر برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی روز قدس جبهه بزرگ بر علیه نظام سلطه و رژیم اشغالگر قدس است.

راهپیمایی روز قدس جبهه بزرگ بر علیه نظام سلطه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی، حسینعلی یوسفعلی‌زاده اظهار کرد: هر چه روز قدس باشکوه‌تر و میلیونی‌تر برگزار شود، در واقع حرکت توفنده بیداری اسلامی با محوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با نظام سلطه و اشغالگر قدس، بیش از گذشته به منصه ظهور و اثبات می‌رسد.

وی مبارزه برای آزادی قدس را یک حرکت جهانی خواند و افزود: امام راحل با تعیین روز قدس، دایره مبارزه با رژیم اسرائیل را از حوزه فلسطینی و صهیونیستی به حوزه جهان اسلام کشاندند و حرکتی جهانی به آزادی قدس دادند.

یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه روز قدس، روز اسلام و روز مبارزه با مستکبران و زورگویان عالم است، اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) با نام‌گذاری روز قدس، حرکتی نمادین و وحدت آفرین و یک جبهه بزرگ بر علیه نظام سلطه و رژیم اشغالگر قدس باز کردند.

وی تصریح کرد: هر سال که از راهپیمایی روز قدس گذشته، رژیم اشغالگر قدس منزوی‌تر، ضعیف‌تر و رفتنی‌تر شده است.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی گفت: در واقع امام راحل (ره) با عمومی کردن بحث آزادی قدس، دایره مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را از حوزه فلسطینی و صهیونیستی به حوزه جهان اسلام کشاندند و یک بعد و حرکت جهانی به آزادی قدس دادند.

وی با بیان اینکه ملت ایران به عنوان الگو و سمبل مبارزه با ظلم در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب همواره در صحنه حضور یافته و امروز به سند زنده مبارزه و پیروزی در جهان تبدیل شده است، افزود: همه ساله در روز قدس، ملت ایران در ادامه راه امام راحل و اطاعت از ولی امر مسلمین و با این منطق که قدس مربوط به جهان اسلام است، انزجار و نفرت خود را با حضور میلیونی علیه زیاده‌خواهی‌ها و ظلم‌های مستکبران اعلام می‌کند.

یوسفعلی‌زاده اظهار کرد: این حضور در واقع چشم روشنی به نوید رهایی از زیر بار ظلم و ستم برای همه ملت‌های جهان به ویژه مردم فلسطین است.

وی یادآور شد: مردم مظلوم فلسطین، امروز حامیان حقیقی خود را در ایران اسلامی پیدا می‌کنند و چشم امید و روشنی دل آن‌ها این ملت به پا خاسته و انقلابی است.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی با تأکید بر اینکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین تنها به صرف برپایی راهپیمایی کافی نیست و دفاع عملی نمی‌شود، گفت: راهپیمایی تنها جلوه‌ای از حمایت‌های معنوی ملت‌های به پا خاسته از جمله ملت ایران از فلسطین و آرمان قدس شریف است.

وی با اشاره به اینکه آرمان فلسطین پیش از آنی که میدانی و خیابانی باشد، قلبی بوده و با تعیین روز قدس محبت و شور آزادی در قلب میلیون‌ها مسلمان دمیده شده است، اضافه کرد: راهپیمایی خود یک دفاع همه جانبه است، چرا که در آن روح، فکر و اندیشه ملت‌ها پای کار است.

یوسفعلی‌زاده با اشاره به نظر برخی استراتژیست‌های صحنه نبرد، مبنی بر اینکه" زمانی یک سپاه، ارتش و ملتی شکست می‌خورد که امیدشان نا امید باشد نه اینکه تجهیزات آن‌ها تمام شود"، افزود: در واقع اتمام تجهیزات یا دادن تلفات مفهوم شکست نیست، بلکه شکست در نا‌امیدی یک ملت است.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی روز قدس را روز امید مستضعفان و مسلمانان عالم خواند و گفت: در واقع با این حمایت‌ها امید را در دل مسلمین عالم زنده، پویا و با نشاط نگه می‌داریم.

وی با اشاره به اینکه اگر این سئوال که آیا صرف برپایی راهپیمایی برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین کافی است، 30 سال پیش مطرح می‌شد، جواب روشنی نداشتیم، اظهار کرد: اما امروز مفتخریم که حمایت ملت ایران از دایره راهپیمایی خارج شده، چرا که در طول سال‌های پس از انقلاب ما به آن‌ها راهبرد مقاومت و ایستادگی آموختیم و مردم فلسطین یاد گرفتند که چگونه در برابر مستکبران مقابله کنند.

یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: نمونه بارز آن پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 22 روزه غزه است که در این جنگ نابرابرانه، شاخ دندان اشغالگران شکسته شد.

وی با بیان اینکه با توجه به اثرگذاری بی‌چون و چرای بیداری اسلامی در تحولات امروز جهان در منطقه خاورمیانه، سوریه، بحرین و سرزمین‌های شیعه نشین عربستان، روز قدس امسال اهمیت مضاعفی پیدا کرده است، گفت: اهمیت این امر با هم‌زمانی برگزاری اجلاس سران غیر متعهد در ایران بیش از پیش خواهد شد.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: هر چه روز قدس با شکوه‌تر و میلیونی‌تر برگزار شود، در واقع حرکت توفنده بیداری اسلامی با محوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با نظام سلطه و اشغالگر قدس، بیش از گذشته به منصه ظهور و اثبات می‌رسد.

وی با دعوت از مردم خراسان‌شمالی و به ویژه برادران و خواهران بسیجی در راهپیمایی با شکوه و عظیم روز قدس، گفت: بار دیگر در میعادگاه راهپیمایی قدس، حضور انقلابی خود را به رخ جهانیان خواهیم کشید.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول